Twitteren is kérhetik repjegyüket a KLM utasai

repülőjegy
PUBLIKÁLÁS: 2017. június 14. 08:53
Twitteren is kérhetik repjegyüket a KLM utasai

A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak, és értesítéseket is kaphatnak a járatokról - olvasható a légitársaság közleményében, amely 2016-ban indította a Facebook Messengeren keresztül online ügyfélszolgálatát, most pedig becsatlakozott mellé a Twitter és a WeChat is. A légitársaság ügyfélszolgálata a közösségi média platformokon nonstop működik.

Az új szolgáltatást azok a KLM utasok érhetik el, akik a KLM.com oldalon foglalnak jegyet, és a kapcsolattartást a Twitteren vagy a WeChaten keresztül kérik.

A Messenger szolgáltatás tavalyi bevezetése óta 1,4 millió utas kapta meg utazási dokumentumait az applikáción keresztül. A KLM oldalon foglalók 10%-a a Messengeren keresztüli visszaigazolást választotta, és a beszállókártyák 15%-át is a Facebook applikációján keresztül küldte a vállalat.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.