Utazási magazin

Twitteren is kérhetik repjegyüket a KLM utasai

Travelo

Létrehozva: 2017.06.14.

Twitteren is kérhetik repjegyüket a KLM utasai

A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak, és értesítéseket is kaphatnak a járatokról - olvasható a légitársaság közleményében, amely 2016-ban indította a Facebook Messengeren keresztül online ügyfélszolgálatát, most pedig becsatlakozott mellé a Twitter és a WeChat is. A légitársaság ügyfélszolgálata a közösségi média platformokon nonstop működik.

Az új szolgáltatást azok a KLM utasok érhetik el, akik a KLM.com oldalon foglalnak jegyet, és a kapcsolattartást a Twitteren vagy a WeChaten keresztül kérik.

A Messenger szolgáltatás tavalyi bevezetése óta 1,4 millió utas kapta meg utazási dokumentumait az applikáción keresztül. A KLM oldalon foglalók 10%-a a Messengeren keresztüli visszaigazolást választotta, és a beszállókártyák 15%-át is a Facebook applikációján keresztül küldte a vállalat.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek