Gyerekkorunkban természetes, hogy naponta számtalanszor szajkózzuk anyukánknak, "szeretlek". Felnőttként azonban már egyre kevesebbszer tesszük ezt. Ezen szeretne változtatni a KLM új, szemléletformáló kampányával. A légitársaság célja, hogy az emberek merjék kifejezni érzelmeiket azok felé, akik igazán fontosak számukra. Ezért a KLM most arra ösztönzi utazóit, ha megérkeznek valahova, hívják fel édesanyjukat, és mondják el neki bátran, hogy szeretik őt.
A holland légitársaság felhívása értelmében az érdeklődők a KLM Facebook oldalán a #szeretlekanyu hashtaggel kommentben fogadhatják meg, hogy mostantól többet mondják édesanyjuknak ezt a méltatlanul elfeledett szót. A fogadalommal pedig akár nyerhetnek is: a hozzászólók között két amszterdami retúr repülőjegyet sorsolnak ki. A játék május 28-ig tart, ezt követően sorsolják ki a nyertest, aki remélhetőleg édesanyját viszi majd magával az amszterdami utazásra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.