A téli turizmust erősítő promóciós kampány során a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) fejlesztésének köszönhetően az idén először a papír kivitelű online voucher helyébe plasztik kártya lép, a változás kényelmesebbé teszi a napi használatot. A most induló téli szezon már a tizedik, amikor Magyarország legnagyobb szakmai összefogása, a Budapest Winter Invitation (BWI) kampány jelentkezik - írja az MTI a BFTK közleménye alapján.
A kampányhoz az idén több mint 50 szálloda, valamint 8 szolgáltató csatlakozott. Céljuk Budapest téli szolgáltatásainak népszerűsítése, a vendégforgalom növelése és a látogatók tartózkodási idejének meghosszabbítása. Ha a vendég a BWI keretében foglal szállást, a kampányban résztvevő szállodákba bejelentkezve, a recepción a szobakulccsal együtt kézbe kapja a BWI Budapest Cardot is.
A turista a BWI alapcsomag kedvezményeihez egy egyszerű online aktiválással juthat hozzá, valamint feltöltheti a BWI Budapest Cardot az extra élménycsomag ingyenes szolgáltatásaival is. Az extra élménycsomag tulajdonosa tíz múzeumba ingyen mehet be, két ingyenes gyalogtúrán vehet részt, valamint ingyenesen veheti igénybe a tömegközlekedést.
A Magyar Turizmus (MT) Zrt. korábbi közlése szerint a tavalyi, kilencedik BWI kampány mintegy 130 ezer vendégéjszakát hozott a fővárosnak, ami csaknem 6 százalékos növekedés az előző akció eredményéhez képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.