A korábbi évekhez hasonlóan azoknak a véleményére vagyunk kíváncsiak, akik az év során repülős utazáson vettek részt.
Az utazók egyszerűen, online értékelhetik a légitársaságokat. Továbbra is négy szempont alapján lehet pontozni: a személyzet munkája, a fedélzeti ellátás színvonala, a menetrend és az ár-érték arány kerül értékelésre. Újdonság, hogy ebben az évben külön kérdés irányul a légitársasági kommunikációra.
Emellett szöveges beszámoló formájában személyes véleményt, élményeket is megoszthatnak az utasok a légitársasággal és repülőúttal kapcsolatban. Megéri beszámolót küldeni, hiszen a szervezők értékes ajándékokat sorsolnak ki a résztvevők között: kétszemélyes európai utazás, belföldi wellness hétvége és ajándékcsomagok találnak gazdára!
A 2014-es felmérés sok szempontból lett emlékezetes; először fordult elő olyan, hogy ugyanaz a légitársaság nyerjen az összes kategóriában: az eredmények szerint az Emirates lett a szavazók abszolút kedvence. Ráadásul a tavalyi felmérés rekordernek is számít, hiszen „Az Én Légitársaságom" történetének legmagasabb résztvevőszámát hozta: 3900 értékelés érkezett be.
A Budapest Airport és a Travelport által is támogatott felmérés szervezői bíznak abban, hogy idén is sikerül felülmúlni az előző évek sikereit, és még több magyar utas véleményét tudja továbbítani a légitársaságok és nagyközönség felé!
A légitársaságok értékelésére a www.azenlegitarsasagom.hu oldalon december 31-ig van lehetőség. Az eredményeket a szervezők 2016 januárjában teszik közzé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.