A Spies nevű iroda, amely a Thomas Cook Group része, elindította a "Do it for Mom" elnevezésű kampányát, amelyek az idősebb, unoka nélküli nőket célozzák, írja az independent.co.uk.
Arra próbálják rávenni őket, hogy vegyenek napfényes úti célokra szóló utakat a gyerekeiknek, illetve azok párjainak, mivel statisztikai adatok igazolják, hogy a dánok nemi életére kifejezetten jó hatással vannak az ilyen nyaralások (állítólag 50 százalékkal többször bújnak ágyba ilyenkor, mint otthon).
Így az unokára vágyó anyák is "léphetnek" az ügyben: nincs más dolguk, mint befizetni a leendő szülőket egy jó kis tengerparti üdülőhelyre. Az utazási iroda 1000 korona kedvezményt is ad az ilyen "ajándékokhoz", és az első 100 pár, akit a leendő nagyi befizetett, egy üveg pezsgőt, egy masszázsolajat és energiaszeletet is kap, hogy egyértelmű legyen az utazás célja.
Az utazási iroda azt is reméli, hogy a kampány nemcsak az eladásokra, hanem Dánia alacsony születési arányszámára is pozitív hatással lesz majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.