A magyar kistermelőket népszerűsítik a szállodások, éttermesek körében

Magyarország
PUBLIKÁLÁS: 2015. június 08. 16:22
A magyar kistermelőket népszerűsítik a szállodások, éttermesek körében

Magyar Hetek kezdődtek a Metro áruházakban: egész júniusban magyar beszállítóinak termékeit népszerűsíti az üzletlánc.

Fotó: Metro Áruház

Erre a cég közleménye szerint azért van szükség, mert nagykereskedőként nemcsak beszerzési forrást, raktárfunkciót, de edukációs szerepet is betöltenek, mind a független kiskereskedelem, mind a vendéglátás szereplői felé. Magyarul fontosnak tartják, hogy a hazai szállodások, éttermesek, akik náluk vásárolnak, megismerjék és megszeressék a jó minőségű, belföldi alapanyagokat.

A bemutatkozó közel húsz beszállító partner között vannak tejtermékeket, húskészítményeket, friss húsokat, italokat, zöldségféléket és zöldfűszereket előállító vállalkozások is.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.