Magyar Hetek kezdődtek a Metro áruházakban: egész júniusban magyar beszállítóinak termékeit népszerűsíti az üzletlánc.
Erre a cég közleménye szerint azért van szükség, mert nagykereskedőként nemcsak beszerzési forrást, raktárfunkciót, de edukációs szerepet is betöltenek, mind a független kiskereskedelem, mind a vendéglátás szereplői felé. Magyarul fontosnak tartják, hogy a hazai szállodások, éttermesek, akik náluk vásárolnak, megismerjék és megszeressék a jó minőségű, belföldi alapanyagokat.
A bemutatkozó közel húsz beszállító partner között vannak tejtermékeket, húskészítményeket, friss húsokat, italokat, zöldségféléket és zöldfűszereket előállító vállalkozások is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.