A világszerte több mint 700 szállodával rendelkező Mercure hálózat arra vállalkozott, hogy megmutatja, milyen kicsi a világ, és bebizonyítja, hogy bármely két embert össze lehet kötni hat másikon keresztül - írja a Turizmus.com.
A márka felhívására 2015 januárjától lehet jelentkezni a Facebookon. A terv szerint kiválasztanak egy jelentkezőt és elviszik egy ausztrál őslakoshoz, barátok és ismerősök, illetve azok barátainak láncán keresztül. A kiválasztott szerencsést minden egyes állomáson a Mercure szakemberei látják vendégül és elmondják neki, hol találhatja meg a következő ismerőst.
A jelentkezőknek fel kell tölteniük magukról egy videót a Mercure Facebook oldalára, leírva a személyiségüket, szenvedélyüket, motivációjukat. A videójukban azt is el kell magyarázniuk, hogy miért hisznek abban, hogy ők a legjobb barátok a világon.
A legtöbb lájkot kapott 50 jelentkező bekerül az utolsó fordulóba, ahol hatszemélyes zsűri választja ki a nyertest. A kampány tanulságairól a TNS Sofres kutatóintézet tanulmányt készít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.