A projekt elsődleges célja, hogy a Horvátországot kiemelt sport- és turisztikai desztinációként mutassa be a világ számára. Ez magába foglalja a sport- és szálláshely hálózat, valamint az egyéb kiegészítő szolgáltatások teljekörű használatának folyamatosan bővülő palettáját, minden korosztály számára, hivatásos- és szabadidős sportolók részére, sportversenyek, rendezvények és egyéb sportprogramok szervezésére irányulóan.
A Horvátország – a sport országa projekt fő célja, hogy rendszeresen és állandósult jelleggel aktivizálja a sport- és a turizmus fejlesztésében érintett összes szerepelő közreműködését Horvátország teljes területén, azért, hogy a nemzetközi sportturizmusra irányuló innovatív termékeket hozzon létre és szolgáltasson.
A projekt szempontjából 2019-ben jelentős előrelépés történt, ugyanis ekkor készült el a hivatalos horvát és angol nyelvű honlap, a közösségi platformok és a hírlevél küldő rendszer is. Ez a 2021-es pandémiás időszakot követően egy külön, a sport- és egészségturizmusnak szentelt weboldal került kialakításra. Így minden releváns információt egy helyen összegeztek és publikáltak. Ezt a kínálatot egy speciális Health Republic márka kialakításával tették maradandóvá, és prezentálták a turisztikai szereplők számára.
Idén a hangsúly a projekt publikálásán és népszerűsítésén volt. Kiemelten fontosnak tartották a sportolók, valamint a nagyközönség informálását a projektről, az elért célokról és eredményekről. A projekt népszerűsítése érdekében PR-tevékenységeket végeztek a nemzetközi és hazai internetes portálokon és a nyomtatott médiában egyaránt. A tevékenységek és a márka ismertségének erősítése érdekében, integrált online kampányok létrehozásával növelték a weboldalak látogatottságát és a közösségi platformok elérését.
Emellett a projekt kulcsfontosságú tényezőit, különösen a horvát sportolók sikereit publikáló tartalmakat is létrehozták és megosztották a Facebook és Instagram oldalakon. A fent említett tevékenységeken túlmenően a teljes hivatalos weboldal tartalmát német és olasz nyelvre is lefordították, hogy globálisan, szélesebb körben is elérést biztosítsanak. 2022-ben a projektet minden fontos sporteseményen bemutatták, amelyen az Uniline is részt vett. Megbeszéléseket és egyeztetéseket tartottak több világszintű és az európai sportszövetséggel, valamint számtalan hazai és nemzetközi sportszervezettel és klubbal.
A horvátországi sportturizmusban rejlő lehetőségek népszerűsítése érdekében a turisztikai szolgátatók, valamint a sportverseny szervezők összekapcsolása elengedhetetlen. Az Uniline számos európai és regionális turisztikai vásáron mutatta be projektjét, mely lehetőséget biztosít a hatékony együttműködésre a piaci szereplők számára. Számos különböző tevékenységet végző partnerrel szoros kapcsolatot alakított ki, valamint egyeztetéseket folytatott a megvalósult projektekről és a következő évi új tervekről.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.