Néhány hónapja a Virgin Atlantic széleskörű felmérést végzett utasai körében a légi közlekedés jövőjéről. Az eredményekből kiderült: míg a repülős utasok száma robbanásszerű növekedést mutat, utazási élményük rosszabb lett. Ezért a légitársaság a teljes ágazatot az innovációk és új gondolkodásmód bevezetésére szólította fel és maga is jó példával állt elő - írja a Business Traveller.
A Virgin Atlantic most azt teszteli, hogy a testen viselhető technológia – beleértve a Google Glass-t – miként javíthatja az utazási élményt és növelheti a hatékonyságot. Ahogy az Upper Class utasok kiszállnak reptéri limuzinjukból, a Heathrow 3-as terminálján a légitársaság személyzete a szemüveg segítségével végzi a check-int és azonnal nevén szólítja az utast.
A rendelkezésre álló információk alapján tájékoztatást adhat a célállomás időjárásáról, programokról, valamint lefordítja az idegen nyelven rendelkezésre álló további adatokat. A későbbiekben a technológia segítségével a Virgin Atlantic személyzete már ismerni fogja az utasok étkezési szokásait és még számos további, személyre szabott adatot. A Google Glass és a Sony Smartwatch 2 programja ugyanis összeköttetésben áll a légitársaság utasinformációs rendszerével.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.