Okosszemüvegből olvassák ki az utasok adatait

okosszemüveg
PUBLIKÁLÁS: 2014. február 17. 16:34
A Virgin Atlantic légitársaság személyzete egy okosszemüveg segítségével végzi el a check-int, és az utast is azonnal a nevén szólítja.

Néhány hónapja a Virgin Atlantic széleskörű felmérést végzett utasai körében a légi közlekedés jövőjéről. Az eredményekből kiderült: míg a repülős utasok száma robbanásszerű növekedést mutat, utazási élményük rosszabb lett. Ezért a légitársaság a teljes ágazatot az innovációk és új gondolkodásmód bevezetésére szólította fel és maga is jó példával állt elő - írja a Business Traveller.

Fotó: virgin-atlantic.com

A Virgin Atlantic most azt teszteli, hogy a testen viselhető technológia – beleértve a Google Glass-t – miként javíthatja az utazási élményt és növelheti a hatékonyságot. Ahogy az Upper Class utasok kiszállnak reptéri limuzinjukból, a Heathrow 3-as terminálján a légitársaság személyzete a szemüveg segítségével végzi a check-int és azonnal nevén szólítja az utast.

A rendelkezésre álló információk alapján tájékoztatást adhat a célállomás időjárásáról, programokról, valamint lefordítja az idegen nyelven rendelkezésre álló további adatokat. A későbbiekben a technológia segítségével a Virgin Atlantic személyzete már ismerni fogja az utasok étkezési szokásait és még számos további, személyre szabott adatot. A Google Glass és a Sony Smartwatch 2 programja ugyanis összeköttetésben áll a légitársaság utasinformációs rendszerével.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.