A Magyar Turizmus Zrt. távoli, feltörekvő piacokra irányuló marketingtevékenységének újabb akciójaként december 2-án és 4-én több országot érintő turisztikai roadshow zajlik a Perzsa-öböl térségében – írja a Turizmus.com.
A Magyar Turizmus Zrt. öt magyar turisztikai szolgáltatóval, szállodák és utazási irodák képviselőivel (Prime Travel, Mellow Mood Hotels, Danubius Hotels Group, Atlasz World Travel, Tour East Tour), valamint a Qatar légitársasággal közösen népszerűsíti hazánk turisztikai kínálatát Kuvaitban és Ománban.
Mindkét országban hasonló forgatókönyv szerint, egy-egy elegáns szállodában tartják a szakmai rendezvényt: Magyarország turisztikai kínálatát – természetesen az arab utazókra szabottan – Czunyi Tímea, az MT Zrt. arab piacért felelős piacfejlesztési menedzsere prezentálja, majd workshopok következnek, ahol a magyar szolgáltatók személyes tárgyalásokat folytathatnak az arab üzleti érdeklődőkkel.
A napot üzleti vacsora zárja, ahol kötetlen formában folytatódnak a megbeszélések. Külön köszöntötte a jelen lévő magyar szolgáltatókat és beszélgetett a szeptemberben Magyarországon járt kuvaiti utazási szakemberekkel, akik lelkesen számoltak be a hazánkban szerzett élményeikről. A hazánkban még nem járt arab turisztikai szakembereket is lenyűgözte a magyar bemutatkozás: elmondták, hogy Magyarországra ezentúl mint új turisztikai célpontra tekintenek, ahol az arab utazók elvárásainak sok mindenben megfelelő kínálatot találhatnak.
ovábbi híreket a Turizmus.com oldalon talál. A turisztikai szakma legfrissebb híreiért pedig iratkozzon fel a Turizmus Panoráma Bulletinre!Keretes szöveg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.