A megkérdezettek négy százaléka ötcsillagos, mintegy 32 százaléka pedig négycsillagos szállodában pihent az elmúlt egy évben belföldön. A felmérésben résztvevők 20 százaléka panzióban, vagy háromcsillagos szálláshelyen, 13 százaléka apartmanban üdült. Turista- és üdülőházban, valamint kétcsillagos hotelben a válaszadók mintegy 9-9 százaléka szállt meg.
Az elmúlt évek kuponozási lázának köszönhetően egyre többen választanak akció keretében szálláshelyet belföldön. A megkérdezettek többnyire elégedettek a hazai szálláshelyek szolgáltatásaival, de átlagosan minden negyedik turista tett negatív megjegyzést az ágyakra, ágyneműkre, párnákra, paplanra. Volt, aki a méretét, keménységét kifogásolta, de olyan is akadt, aki a kispárna hiánya miatt érezte kellemetlennek az alvást.
Egy korábbi vizsgálat szerint az emberek 25-30 százaléka hétköznap sem alussza ki magát és joggal várja el azt, hogy nyaralása alatt kényelmes fekhelyen pihenhessen.
"Természetesen más megoldást igényelnek a különböző kategóriájú szálláshelyek, mást a turistaszállás és mást a négy-öt csillagos szálloda. Az ágyakon, ágyneműn, párnán és paplanon, azok méretén azonban nem szabad spórolni, hiszen az alvás minősége még egyszerűbb körülmények között is döntően befolyásolja a vendégek véleményét a szálláshelyről" - idézte a közlemény Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere szavait. A felmérésben 1000 magyarországi lakos vett részt az ország minden tájáról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.