2012-ben is megszavaztatták az utazóközönség arról, hogy melyiket tartják az év legjobb légitársaságának. Az utasok véleményét tíz hónapon át vizsgálták, telefonos, online és kézzel kitölthető kérdőívekkel. Arra voltak kíváncsiak, hogy az emberek hogyan érezték magukat a becsekkolás alatt, a beszálláskor, a fedélzeten, mennyire volt tiszta a repülő, kényelmes a szék, jó az ellátás.
A díjkiosztóra az idei Farnborough Légiszalonon került sor, és immár második alkalommal a Quatar Airways kapta meg ezt az elismerést. A légitársaság ezen kívül a Közel-Kelet legjobb légitársaságának járó díjat is megkapta. Ennek a díjnak a különlegessége, hogy az idén a hetedik egymást követő évben ítélték oda a Quatar Airways-nek. Ezek mellett a legjobb személyzet a Közel-Keleten díjat is megkapták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.