Többet költ vásárláskor, aki bedől a trükköknek

PUBLIKÁLÁS: 2009. március 27. 11:30
Húúú, ez nagyon finom lehet, még ezt is megveszem! - aki éhesen indul vásárolni az könnyen bedobja a sokadik csomag finomságot a bevásárló kocsijába, amiben persze már a gyerek kincsei is ott lapulnak, hiszen neki is könnyű volt észre vennie az ő szemmagasságába kitett csábító dolgokat. Úgy gondoljuk, hogy a bevásárlóközpontokban olcsóban jövünk ki a vásárlásból, mint a sarki kisboltban, de ha valaki bedől a vásárlásra csábító trükköknek, akkor bizony sokkal többet fog fizetni.
Jó kedvűen könnyebb költeni
A vásárolj szórakozva nézőpont már sokunknál bejött. A halk zene, kávéház vagy fagyizó a szupermarketben, olvasgathatjuk a friss magazinokat és könyveket… A kényeztetés célja, hogy minél tovább időzzünk az üzletben. S minél több időt töltünk ott, annál többet vásárolunk is.


Inkább cipekedjen!
Bevásárlókocsi, hogy ne cipekedjünk? Vajon miért van egyre nagyobb bevásárlókocsi a szupermarketekben? Amikor beletesszük egy kenyeret, a tejet, felvágottat… alig egy sarokban elfér. Tehát úgy tűnik, alig vásároltunk valamit. Minél nagyobb a kosár, annál többet vásárolhatunk. És vásárolunk is, mert a csábítások mellett, a kocsi mérete miatt, még a szemünk is becsap: „Ez az apróság nem is számít.” Vajon ugyanennyit cipelnénk a hagyományos kosárban is?



Nézzen lejjebb is!



Az akciósnál is van olcsóbb



Polcrendezés a gyerekeknek



Célirányosan haladjon



Sósra üdítőt




Hegedűs Bori
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.