Test és lélek

Többet költ vásárláskor, aki bedől a trükköknek

Létrehozva: 2009.03.27.

Húúú, ez nagyon finom lehet, még ezt is megveszem! - aki éhesen indul vásárolni az könnyen bedobja a sokadik csomag finomságot a bevásárló kocsijába, amiben persze már a gyerek kincsei is ott lapulnak, hiszen neki is könnyű volt észre vennie az ő szemmagasságába kitett csábító dolgokat. Úgy gondoljuk, hogy a bevásárlóközpontokban olcsóban jövünk ki a vásárlásból, mint a sarki kisboltban, de ha valaki bedől a vásárlásra csábító trükköknek, akkor bizony sokkal többet fog fizetni.

Jó kedvűen könnyebb költeni
A vásárolj szórakozva nézőpont már sokunknál bejött. A halk zene, kávéház vagy fagyizó a szupermarketben, olvasgathatjuk a friss magazinokat és könyveket… A kényeztetés célja, hogy minél tovább időzzünk az üzletben. S minél több időt töltünk ott, annál többet vásárolunk is.


Inkább cipekedjen!
Bevásárlókocsi, hogy ne cipekedjünk? Vajon miért van egyre nagyobb bevásárlókocsi a szupermarketekben? Amikor beletesszük egy kenyeret, a tejet, felvágottat… alig egy sarokban elfér. Tehát úgy tűnik, alig vásároltunk valamit. Minél nagyobb a kosár, annál többet vásárolhatunk. És vásárolunk is, mert a csábítások mellett, a kocsi mérete miatt, még a szemünk is becsap: „Ez az apróság nem is számít.” Vajon ugyanennyit cipelnénk a hagyományos kosárban is?



Nézzen lejjebb is!



Az akciósnál is van olcsóbb



Polcrendezés a gyerekeknek



Célirányosan haladjon



Sósra üdítőt




Hegedűs Bori
Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek