Test és lélek

Francia forradalom a Renault házatáján

Címkék
autó

Létrehozva: 2008.12.07.

Senki nem vádolhatja a Renault döntéshozóit, hogy nem mernek vállalkozni, megfutamodnának a kihívásoktól, vagy épp távol áll tőlük az innováció iránti vágy. Bátran, és következetesen vállalják a Patrick Le Quemont rajzolta utat, két egymást követő modellgeneráció még sohasem hasonlított egymásra az elmúlt húsz évben, és az új Mégane esetében sincs másként. A felemásnak született Laguna után ezúttal úgy tűnik: a tizes kör közepébe találtak.

Széles motorválaszték
A Renault nagy hangsúlyt helyez a környezetbarát üzemmódra, így kezdetben elsősorban a dízelmotorokra helyezik a hangsúlyt. Lesz itt 85 és 105 lóerős dCi, illetve új, részecskeszűrős 90 és 110 lóerős változatok, mely utóbbiak károsanyagkibocsátása mindössze 118 és 120 gramm kilométerenként. Később lesznek izmosabb dízelek is, kezdetben 150, majd még tovább hízlalva 160 lóerővel. Persze a benzines motorok kedvelői is találnak ajánlatot, az 1.6 és 2 literes motor mellett két kis hengerűrtartalmú turbós motort is fognak kínálni, 130 és 180 lóerővel, melyek a bődületes erő mellett kedvező fogyasztást is biztosítanak.

Öt csillagos sztár Talán a Renault esetében már nem is jelent újdonságot, de szükséges megemlíteni: az új Mégane is természetesen 5 csillagos eredményt ért el az EuroNCAP töréstesztjén, így tesvéreihez hasonlóan joggal foglalhatja el helyét a legbiztonságosabb autók klubjában.

Need for Speed Azt, hogy az új Mégane igen sportosra sikeredett, nem csak mi állítjuk. Nincs is jobb példa erre, mint hogy az új Mégane választható opció lett a világ egyik legnépszerűbb autós számítógépes játékában, a “Need for Speed”-ben.


Autós karácsony – jégkaparótól a tolatókameráig

Autószőnyeg:

Ülésfűtés:

Tolatóradar:

Klasszikus kiegészítők:

Bors
Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek