A Manchester United klasszisát, Cristiano Ronaldót a PSG argentin focistája, Lionel Messi követi, míg a „brandépítés” területén a hétszeres világelső brit F1-es pilóta, Lewis Hamilton a különféle cégek harmadik legkedveltebb sportembere.
A SportsPro 2010 óta állítja fel a sportolók brand-sorrendjét. Amint Michael Long, nevezett cég igazgatója elmondta a Mail-nek, három szempont alapján rangsorolnak:
Utóbbi dolgában a Manchester United focistája szinte verhetetlen, 489 millió Instagram-követőre büszke. Hosszú lenne felsorolni, mely cégek reklámoznak nevével, „arcával,,, a legerősebbek e szempontból: Nike, Herbalife, Clear és a LiveScore.
Az idei osztályozás során Ronaldo 100 maximális pontból 91.21-et ért el.
-A piacképességet sokféleképpen lehet meghatározni, de mélyreható értékelésünkből az derül ki, hogy az idei változatos listán szereplő sportolók mindegyike jelentős értéket képvisel márkapartnereinek - magyarázta Long. - Ők nemcsak a saját sportágukban elit, jól látható szereplők, de egyéni hatókörük és befolyásuk, valamint sok esetben a társadalmi kérdésekben való megszólalási hajlandóságuk ideális nagykövetként pozicionálja őket a fogyasztókkal hitelesen kommunikálni kívánó vállalatok számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.