EL-selejtező – Azurák Csabával erősített a Honvéd

EL-selejtező – Azurák Csabával erősített a Honvéd

marketing
PUBLIKÁLÁS: 2019. július 11. 09:15
Húsz év televíziózás után a foci világában próbálja ki magát Azurák Csaba, aki az NB I-es Honvéd kommunikációs és marketingigazgatója lett.
K. B.

Gyerekként maga is focizott a Videotonban, aztán a média világa felé vette az irányt Azurák Csaba, aki legutóbb a TV2 1/1 című műsorát vezette, de az évek alatt a Mokka, a Napló és a Tények házigazdájaként is láthatták őt a nézők. Áprilisban éle­tének ezt a részét befejezte, és most visszatért a labdarúgáshoz.

– Közös ismerősök révén találkoztam a Honvéd új tulajdonosaival, akikkel kötetlenül tudtunk beszélgetni a csapat és a klub kommunikációjáról – mesélte a klubhonlapnak Azurák, hogyan került kapcsolatba a kispesti klubbal.

– Kiderült, nagyon sok mindenben passzolnak az elképzeléseink. Mindannyian úgy tartjuk, hogy a klub kommunikáció­jának a szurkolókat kell szolgálnia. Ebből a beszélgetésből jutottunk el odáig, hogy felkértek a posztra – tette hozzá.

Célként tűzte ki, hogy a Honvéd Médiaközpontnak növelnie kell a tartalomgyártást, azaz igyekeznek közelebb hozni a szurkolókhoz a játékosok mindennapjait.

– A kollégáimmal együtt arra törekszünk, hogy mindennap többször oszthassunk meg olyan információkat, videókat, grafikákat, amelyekből a szurkolóink tájékozódni tudnak. De emellett nagyon fontos, hogy a játékosainknak és a klubnak is építsük a brandjét – mondta Azurák, aki igazgatóként rögtön egy Európa Liga-selejtezőn, a mai litván Zalgiris elleni meccsen kóstolhat bele az új munkába.

A szezonbeli célokról azt mondta: nemzetközi kupaszereplést érő helyre várja a csapatot az NB I-ben.   

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.