Több mint 200 kilométer/órás sebességgel tombolt a szél abban a csatornában, ahol Bogdán Ádámot fotózta a Pepsi. A Liverpool magyar kapusa lett ugyanis az italgyártó legújabb hazai reklámarca, vele népszerűsítik a gyártó két új ízesítésű kóláját, amely sportemberhez méltóan cukor és kalóriamentes.
– Nagyon élveztem a fotózás minden percét. Főleg a szélcsatornát, amit egyszer-kétszer már kipróbáltam Angliában, de meglepően jól ment – mesélte Bogdán, aki a forgatás kedvéért utazott haza egy napra. A magyar kapus ezzel a reklámmal egyébként illusztris társaságba került, korábban ugyanis olyan világsztárokkal népszerűsítették az italt, mint Ronaldinho, David Beckham, Roberto Carlos, Francesco Totti vagy éppen Magyarországról Gera Zoltán.
– Az például egy nagyon vicces reklám volt, amikor egy Juventus-szurkoló srác azért kérte el Beckham mezét, hogy megtörölje vele a kólás dobozt. A Pepsi mindig is nagyon jól nyúlt ezekhez a dolgokhoz. Természetesen jóleső érzés, hogy ilyen kiváló focisták közé kerültem, ebből a szempontból lehet velük egy lapon említeni, más szempontból nyilván kevésbé – tette hozzá a kapus, aki fotóival a közösségi oldalakon népszerűsíti az új italokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.