Ennél szebb 20. születésnapi ajándékot nem kaphatott Max Verstappen, mint hogy Sepangban megszerezte pályafutása második futamgyőzelmét. Főleg, hogy ez az idénye igazán pocsékul alakult eddig: a korábbi 14 nagydíjnak a felét nem tudta befejezni – többnyire technikai hiba miatt –, s mindössze egyszer, Kínában állt dobogóra, ahol harmadik lett. Malajziában viszont már a verseny elején megelőzte a vb-pontversenyt vezető Lewis Hamiltont, és végig megtartotta a vezetést.
– Nem túl sok kört töltöttem az élen idén, de amint ott vagyok, olyan érzés, mint a gokartos időkben volt. Remélem, most már csak ilyen futamok jönnek – mondta boldogan Verstappen.
Team effort ðª @redbullracing #keeppushing #MalaysiaGP ð²ð¾ pic.twitter.com/VeTDhFnD4w
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) 2017. október 1.
A Ferrarinál ellenben Murphy-törvénye érvényesült, vagyis ami elromolhatott, az el is romlott. A kvalifikáción, ugye, Sebastian Vettel motorja, így a csere miatt a mezőny végéről rajtolt. S ugyan végül felküzdötte magát a negyedik helyre, a levezető körben totálkárosra törte az autóját a williamses Lance Stroll.
ICYMI Incident with #Vettel after the #MalaysiaGP ð²ð¾ pic.twitter.com/JbWmo7wHaU
— The Baron Fredman (@TheBaronFredman) 2017. október 1.
Csapattársa, a finn Jégember, Kimi Raikkönen ha lehet, még rosszabbul járt, ugyanis már a rajtrácsot – pontosabban a második rajtkockát – sem tudta elhagyni turbóprobléma miatt. Ez az igazi blama.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.