Aki csak egy kicsit is figyel arra, hogy az Instagramon valójában mit lát és nem csak cuki kutyás-szép ételes képek ragadják meg a figyelmét, pontosan tudhatja, hogy az oldal nem csupán egy képmegosztó portál, hanem kőkemény biznisz is. Aki csak teheti, nyilván kihasználja ezt. Minél ismretebb valaki, annál többet kereshet így (is).
A márkák hihetetlen összegeket képesek fizetni azért, hogy egy-egy fotón az adott ismert ember az ő italukat igya, az ő fitnesztermükben eddzen, vagy egy amúgy ártatlannak tűnő laza utcai sétához felvegye a legújabb pár cipőjüket.
Az instás posztjaikkal legjobban kereső celebek összesített listáját – talán itthon ez meglepetés – Selena Gomez vezeti (123 millió Insa-követőnek köszönhetően), egy-egy márkázott képe a Mirror cikke szerint 424 ezer fontot, vagyis 149 millió forintot ér. Őt követi Kim Kardashian, aki 135 millió forintnak megfelelő összeget számláz ki ugyanezért. A harmadik helyen pedig a lista első férfijaként Christiano Ronaldo áll.
Az amúgy is szuper jól kereső focistának 108 millió forintnak megfelelő összeget kell kicsengetni egyetlen szponzorált posztért - ezért 106 millió követőhöz juttatja el azt. Ronaldo egyébként holtversenyben a harmadik a Kardashian-klán egy másik jeles képviselőjével, Kylie Jennerrel.
A top 10-be egyébként nyolc nő fért fel, Ronaldo mellett egyetlen férfinak sikerült még a legjobb tízbe bekerülnie. LeBron James NBA-csillag a tizedik, egy posztja "csupán" 32 millió forintba kerül. Mondjuk az ő követőinek a száma még a 32 milliót sem érte el...
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.