Képregényszakértőktől lapunk úgy értesült: a kiadvány, amelyben Katinkáék mindenféle mítikus szörnnyel küzdenek meg egy fantázia-világban, egy fabatkát sem ér!
– Annak idején szó volt arról, hogy mi is forgalmazzuk, de az üzlet annyiban maradt. Nem tudtuk volna eladni. A sztorinak nagyon hosszú a felvezetése, több számon keresztül nem derül ki semmi. Nincs arányban a termék ára és minősége – mondta el a kepregenyaruhaz.hu tulajdonosa, Kertész Sándor, akinek a véleményét Bayer Antal, a Magyar Képregénykiadók Szövetségének elnöke is megerősítette.
– Az Iron Lady képregénynek három szerkesztője is van, ám attól tartok, egyikük sem szerkesztett korábban képregényt – gondolom, más kiadványt sem nagyon... Nincsenek tisztában a képregény működésével. Szerkesztőből egy is elég lenne, de az értse a dolgát, neki kellene közvetítenie a menedzsment és a bérmunkát végző alkotók között. A képregény ötlete kellőképpen rugalmas ahhoz, hogy bármerre alakítgatni lehessen. Sűríteni kell, több képet egy oldalra, több és jobban megfogalmazott szöveget a szereplők szájába, kevesebb pózolást – ezek a fő javaslataim. És persze igazi írót, igazi szerkesztőt – írta a szakértő a kritikájában. Hangsúlyozta: a kiadvány inkább Katinka-rajongóknak szól, mintsem igazi képregényfanoknak.
Megkeresésünkre Hosszú Katinka sajtóosztálya reagált a vádakra.
– Újító szellemiséget képviselünk, így nálunk a fókuszban a kreativitás kibontása és fejlesztése áll. A történet, mely több térben és időben játszódik, lassabb kibontást igényel, így törekszünk arra, hogy az olvasó hónapról hónapra több információt kaphasson – írta Hosszú Katinka cége. Arra a kérdésre, hogy mennyi példányban fogy a termék, így válaszoltak: – A teljesítési rátánk kapcsán magyar viszonylatban nincsen viszonyítási alap, hiszen ez az egyetlen olyan hazai képregény, amely egyedülálló módon havi szinten kerül a polcokra, így nincs mihez vagy kihez mérni az eladott példányszámok mutatóit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.