A 37 éves egykori futballista, aki a Nike marketingmenedzsereként dolgozott, akkor ismerte meg Ronaldót, amikor még nem volt ekkora sztár. A munkakapcsolat szép lassan barátsággá alakult, a páros immár elválaszthatatlan egymástól. Ricky lett Ronaldo személyi menedzsere (a futballügyeit más intézi), Ronaldo megoszt vele mindent, a közösségi oldalakra feltöltött fotók mindegyikén ott pózol Ricky is, aki gyakorlatilag Ronaldo családjának a része.
Együtt esznek, nyaralnak, a focista fiával is láthatóan jó kapcsolatot ápol Ricky, aki még az Európa-bajnokságra is kimehetett Ronaldóval. Az aranylabdás ugyanis elintézte neki, hogy a hivatalos portugál stáb tagjaként ott legyen vele Franciaországban.
Ricky, aki maga is portugál, Portóban élt, ott is focizott, ám 21 évesen visszavonult, és a Nike-nál lett marketingmenedzser.
Ő bábáskodott – akkor még a Nike részéről – a Ronaldóval kötött első megállapodásnál, a Sporting Lisszabon fiatal klasszisa cipőszerződést kötött a cégóriással. Azóta igazi branddé vált Ronaldo, Rickynek sok dolga van a focista vállalkozásaival: CR7 alsóneműmárka, CR7 cipőmárka, Legacy illatszerek, CR7 pólómárka, Pestena Hotels, a CR7 Múzeum Madeirán, és akkor még nem beszéltünk a nagy cégekkel kötött ügyletekről, a Nike, a Tag Heuer, a Sacoor Brothers, a Monster fejhallgatók, a PokerStars, a HerbalLife, a Clear és az Xtrade képviseletéről.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.