Cristiano Ronaldo és Lionel Messi minden tekintetben nagyon különböznek. Egyben hasonlítanak: jól fociznak. Legutóbbi reklámfilmjeikben is totálisan más szerepet kaptak.
Zseniális reklámmal rukkolt elő a francia telekommunikációs cég, az SFR: Ronaldo egy párizsi lakás kitárt ablakánál ácsorog, amikor a szemben lévő ház ablakán át rálát a kanapén heverő, olvasgató, csinos lányra. Összekacsintanak, Ronaldo vetkőzni kezd, miközben igézően nézi a barna hajú szépségét.
Ám a következő mozdulat kijózanítja a focistát: egy férfi távkapcsolóval a lány elé lép és csatornát vált, egy medve jelenik meg a tökéletes képernyőjű tévében, vagyis: a lány is csak a tévében volt látható. Ronaldo édes mosollyal konstatálja a ciki helyzetet, nem túlzás: színésznek kell mennie, ha visszavonul. A 31 éves portugál klasszis magát játszotta: a jóképű, magabiztos, de ugyanakkor esendő szívtiprót.
Ronaldo milliókat keres reklámokkal: a Coca-Cola, az Armani, a Castrol, a Motorola, a KFC, a Tag Heuer, a Fly Emirates, a Samsung, a Herbalife és a Pokerstars is fizetett már a kegyeiért.
Az argentin focista életét végigkíséri a kérdés: Messi vagy Ronaldo? Úgy tűnik, hogy a futballpályán, a díjátadókon több babér terem neki, mint portugál riválisának, és a családi élete is kiegyensúlyozottabb – párjával boldogan nevelik két gyermeküket, míg Ronaldo egyedül neveli a fiát –, de valahogy mindig a „jóravaló kisgyerek” státuszában fog maradni, amíg világ a világ, szemben a szívtipró Ronaldó imázsával. Ékes példa erre legutóbbi reklámfilmje, amit Gary Linekerrel forgatott a Walkers chips számára: Messi egy társasággal csocsózik, és a csocsólabda lever egy kupát, ami ráesik a chipset rágó Lineker fejére, így Messié lehet az egész zacskó nass.
Messi nemcsak a világ legjobban kereső focistája, de az adidas, a Pepsi, a Gillette, a Turkish Airlines, a Tata Motors és Dolce and Gabbana jóvoltából reklámbevételre is szert tesz. Férfiként azonban kevesen néznek rá, kivéve talán Antonellát, vagy még ő sem.