Szöllősi György azt állítja, egyeztet az örökösökkel.
Magyarországon egyedül a Puskás-hagyatékot kezelő cég kért pénzt a MOB és a Túró Rudi nagyszabású, tavasszal induló reklámkampányában való részvételért – értesült a Bors. (A hírekkel ellentétben Hosszú Katinka még nem adott végleges választ.) Az olimpia szövetség ezért inkább úgy döntött, eltekint Öcsi bácsi szerepeltetésétől.
A jogtulajdon a Puskás.com Kft.-é, e cég ügyvezetője Szöllősi György, aki „mellékállásban” a Magyar Sportújságíró Szövetség elnöke, s akinek beleszólása van, mihez adják a Puskás nevet. Ha sört kell piacra dobni, mehet. Ha Mészáros Lőrinc Puskás-bacont akar árulni, az is. Persze: Szöllősi maga is jó ideje Felcsúton él... Hogy a helyi polgármesterrel miként állapodik meg, az a cég belügye, még az is elképzelhető, hogy a nyereség fejében ingyen kerül fel valamire a Puskás márkanév. De a MOB-tól szép summát kérnek.
Csakhogy van egy kis probléma. A MOB az olimpiai eszmét és a feledésbe merülő olimpikonjainkat igyekszik népszerűsíteni a kampánnyal. Minthogy Öcsi bácsi a mai tinik számára egyre kevesebbet jelent, a Puskás.comnál vélhetően belátták: a kampány lehetőséget teremtene, hogy a fiatalabbak körében piacot nyissanak az Öcsi bácsis bögréknek, sálaknak. Legalábbis ez lehet a magyarázat, hogy Szöllősi mind agresszív módon próbál „egyezkedni” a MOB-bal.
– Puskás Ferenc unokáival egyelőre azt próbáljuk megértetni – írta megkeresésünkre Szöllősi –, hogy mi az a Túró Rudi, és azt is, hogy Magyarországon léteznek még olyan sportvezetők, akik szerint semmilyen tiszteletdíj nem jár azoknak a sportolóknak, akik egy reklámfilmhez vagy kereskedelmi kampányhoz adják a nevüket. Hiszen ahogyan korábban Puskás Ferencnét, most az unokákat tájékoztatjuk a céggel és a nagypapájuk emlékének ápolásával kapcsolatos ügyekről, és a fontos döntéseket velük együtt hozzuk meg.