Magyarországon egyedül a Puskás-hagyatékot kezelő cég kért pénzt a MOB és a Túró Rudi nagyszabású, tavasszal induló reklámkampányában való részvételért – értesült a Bors. (A hírekkel ellentétben Hosszú Katinka még nem adott végleges választ.) Az olimpia szövetség ezért inkább úgy döntött, eltekint Öcsi bácsi szerepeltetésétől.
A jogtulajdon a Puskás.com Kft.-é, e cég ügyvezetője Szöllősi György, aki „mellékállásban” a Magyar Sportújságíró Szövetség elnöke, s akinek beleszólása van, mihez adják a Puskás nevet. Ha sört kell piacra dobni, mehet. Ha Mészáros Lőrinc Puskás-bacont akar árulni, az is. Persze: Szöllősi maga is jó ideje Felcsúton él... Hogy a helyi polgármesterrel miként állapodik meg, az a cég belügye, még az is elképzelhető, hogy a nyereség fejében ingyen kerül fel valamire a Puskás márkanév. De a MOB-tól szép summát kérnek.
Csakhogy van egy kis probléma. A MOB az olimpiai eszmét és a feledésbe merülő olimpikonjainkat igyekszik népszerűsíteni a kampánnyal. Minthogy Öcsi bácsi a mai tinik számára egyre kevesebbet jelent, a Puskás.comnál vélhetően belátták: a kampány lehetőséget teremtene, hogy a fiatalabbak körében piacot nyissanak az Öcsi bácsis bögréknek, sálaknak. Legalábbis ez lehet a magyarázat, hogy Szöllősi mind agresszív módon próbál „egyezkedni” a MOB-bal.
– Puskás Ferenc unokáival egyelőre azt próbáljuk megértetni – írta megkeresésünkre Szöllősi –, hogy mi az a Túró Rudi, és azt is, hogy Magyarországon léteznek még olyan sportvezetők, akik szerint semmilyen tiszteletdíj nem jár azoknak a sportolóknak, akik egy reklámfilmhez vagy kereskedelmi kampányhoz adják a nevüket. Hiszen ahogyan korábban Puskás Ferencnét, most az unokákat tájékoztatjuk a céggel és a nagypapájuk emlékének ápolásával kapcsolatos ügyekről, és a fontos döntéseket velük együtt hozzuk meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.