Sport

Nemzeti összefogást sürget Hemingway

(turcsik)

Létrehozva: 2015.11.27.

George F. Hemingway, a Honvéd tulaja szerint az MLSZ-nek kellene kidolgoznia egy marketingprogramot, amivel megnyeri a szurkolókat. 

Legújabb blogbejegyzésében az NB I alacsony nézőszámának problémájával kapcsolatban osztotta meg gondolatait Hemingway. A Honvéd tulajdonosa nem ért egyet az MLSZ elnökségi tagja, Török Gábor öt­letével, miszerint az MLSZ-nek részben aszerint kellene premizálni a csapatokat, hogy fordítanak-e megfelelő marketingtevékenységet a szurkolóik megszólítására, a stadionokba való kicsábításukra. Hemingway szerint Ukrajna és Ausztria kivételével a régióban szinte mindenki a magyar bajnoksággal azonos átlagnézőszámot produkál, a probléma összetett, és nem old­ható meg egyik napról a másikra.

– A nézőszám-emelkedéshez kel­lenek az új stadionok, a jobb kiszolgálás, a ma­gasabb já­tékszínvonal és hogy az akadémisták beérjenek, ez­által a csapatokban minél több saját nevelésű fiatal kapjon szerepet – magyarázta Hemingway. – Értsék meg, ez nem a Premier League, ahol minden egyes klubnál profi marketingstáb dolgozik. Erre nekünk a Honvédnál nincs lehetőségünk, de a milliárdokból gazdálkodó, profi stadionnal rendelkező FTC sem tudott semmilyen előrelépést felmutatni nézőszám tekintetében. Az MLSZ-nek nagyon jól működő marketingje van a válogatott meccsek kapcsán, ezt a szaktudást kellene használni az NB I-ben is. Egy közös nemzeti program mögé a Honvéd azonnal odaállna.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek