Nemzeti összefogást sürget Hemingway

George F. Hemingway
PUBLIKÁLÁS: 2015. november 27. 09:15
George F. Hemingway, a Honvéd tulaja szerint az MLSZ-nek kellene kidolgoznia egy marketingprogramot, amivel megnyeri a szurkolókat. 
(turcsik)

Legújabb blogbejegyzésében az NB I alacsony nézőszámának problémájával kapcsolatban osztotta meg gondolatait Hemingway. A Honvéd tulajdonosa nem ért egyet az MLSZ elnökségi tagja, Török Gábor öt­letével, miszerint az MLSZ-nek részben aszerint kellene premizálni a csapatokat, hogy fordítanak-e megfelelő marketingtevékenységet a szurkolóik megszólítására, a stadionokba való kicsábításukra. Hemingway szerint Ukrajna és Ausztria kivételével a régióban szinte mindenki a magyar bajnoksággal azonos átlagnézőszámot produkál, a probléma összetett, és nem old­ható meg egyik napról a másikra.

– A nézőszám-emelkedéshez kel­lenek az új stadionok, a jobb kiszolgálás, a ma­gasabb já­tékszínvonal és hogy az akadémisták beérjenek, ez­által a csapatokban minél több saját nevelésű fiatal kapjon szerepet – magyarázta Hemingway. – Értsék meg, ez nem a Premier League, ahol minden egyes klubnál profi marketingstáb dolgozik. Erre nekünk a Honvédnál nincs lehetőségünk, de a milliárdokból gazdálkodó, profi stadionnal rendelkező FTC sem tudott semmilyen előrelépést felmutatni nézőszám tekintetében. Az MLSZ-nek nagyon jól működő marketingje van a válogatott meccsek kapcsán, ezt a szaktudást kellene használni az NB I-ben is. Egy közös nemzeti program mögé a Honvéd azonnal odaállna.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.