George F. Hemingway, a Honvéd tulaja szerint az MLSZ-nek kellene kidolgoznia egy marketingprogramot, amivel megnyeri a szurkolókat.
Legújabb blogbejegyzésében az NB I alacsony nézőszámának problémájával kapcsolatban osztotta meg gondolatait Hemingway. A Honvéd tulajdonosa nem ért egyet az MLSZ elnökségi tagja, Török Gábor ötletével, miszerint az MLSZ-nek részben aszerint kellene premizálni a csapatokat, hogy fordítanak-e megfelelő marketingtevékenységet a szurkolóik megszólítására, a stadionokba való kicsábításukra. Hemingway szerint Ukrajna és Ausztria kivételével a régióban szinte mindenki a magyar bajnoksággal azonos átlagnézőszámot produkál, a probléma összetett, és nem oldható meg egyik napról a másikra.
– A nézőszám-emelkedéshez kellenek az új stadionok, a jobb kiszolgálás, a magasabb játékszínvonal és hogy az akadémisták beérjenek, ezáltal a csapatokban minél több saját nevelésű fiatal kapjon szerepet – magyarázta Hemingway. – Értsék meg, ez nem a Premier League, ahol minden egyes klubnál profi marketingstáb dolgozik. Erre nekünk a Honvédnál nincs lehetőségünk, de a milliárdokból gazdálkodó, profi stadionnal rendelkező FTC sem tudott semmilyen előrelépést felmutatni nézőszám tekintetében. Az MLSZ-nek nagyon jól működő marketingje van a válogatott meccsek kapcsán, ezt a szaktudást kellene használni az NB I-ben is. Egy közös nemzeti program mögé a Honvéd azonnal odaállna.