Továbbra is hatalmas a bizonytalanság a jövőt illetően a Győri ETO-nál, miután a futballcsapatot működtető Quaestor becsődölt, és a főszponzor Audi is megvonta a támogatását. Ismert, a német autógyár a klub rendelkezésére bocsátott autókat is visszakérte, ennek ellenére azért nem állt meg az élet. A játékosok továbbra is készülnek a bajnokikra, és egyelőre arról sincs szó, hogy tömegközlekedési eszközökkel közelítenék meg a hatósági zár alá került ETO Parkot. Sőt összeállításunkból kiderül, hogy a csapat legjobb játékosai továbbra is luxusjárgányokkal járnak edzésre.
Rudolf Gergely - Mercedes SLK 200 Kompressor (5 millió forinttól)
A válogatott csatár Windecker József társaságában csinos kis járgánnyal, az elsők között távozott a hét eleji edzésről. A korábbi céges autómárkát lecserélte, de kitart a német minőség mellett. Sportos cabriója szakértőnk szerint öt-hat éves lehet, vagyis nem egy mai darab.
Priskin Tamás - Mercedes CLA (8 millió forinttól)
A sok év után Győrbe visszatérő támadó, aki mindig is odavolt a drága autókért, szintén az Audi egyik német vetélytársának autóját használja. Érdekesség, hogy a Mercedes négyajtós, sportos cabrióit, a CLA-kat, akárcsak az Audi bizonyos típusait, Magyarországon gyártják, Kecskeméten.
Lipták Zoltán - Kia Sportage (6 millió forinttól)
A válogatott középső védő a sportos járművek helyett az alkatához illő, robusztus, városi terepjárókat részesíti előnyben. A Kiával német gyártmányokhoz képest milliókat spórolt meg.
Szasa Sztevanovics - Ford Kuga (4 millió forinttól)
A klub szerb sportigazgatójánál elég látványos a változás. Nemrégiben még egy elegáns Audi A6-ossal járt a klubszékházba, ám a csődbe jutás óta egy Ford típusú városi terepjáróra váltott. Az autók értékében 2–3 millió forintnyi különbség is lehet.
Légiósok - Volkswagen Golf 7-es széria (4 millió forinttól)
A Sevillában is megfordult bosnyák válogatott csatár, Miroslav Stevanovic több társát is egy spanyol rendszámú 7-es Golffal fuvarozza. A népszerű német márka nem tartozik az olcsó autók közé, ám a magyar támadók hivalkodó kocsijaihoz képest átlagos megjelenésűnek számít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.