Az FTC saját néven futó termékei közül várhatóan az újonnan piacra dobott energiaital lesz a legnagyobb haszonnal járó üzlet. Éves szinten akár százmillió forintos bevételt jelenthet.
Gőzerővel dolgozik a Ferencváros vezetése, hogy megtalálja azokat a csatornákat, ahol a klub büdzséje pluszbevételekhez juthat. Ezért a klub nevén futó sör, whisky, pezsgő, vodka és snackek után saját energiaitalát is bevezeti a piacra.
A zöld-fehérek abban bíznak, hogy a klubtermékek közül ez hozhatja a legnagyobb bevételt, hiszen az országban körülbelül egymillió fradista van, zömükben fiatalok, akik körében nagy népszerűségnek örvend az ital.
– A Fradi-szurkolók óriási vásárlóerőt jelentenek, és úgy vettük észre, hogy az energiaital-értékesítésben még van kiaknázható lehetőség – árulta el Orosz Pál, a Ferencváros vezérigazgatója.
– Az a célunk, hogy a „Nincs kegyelem!” elnevezésű kampányunkkal megszólítsuk a célközönségünket, és jó eladási mutatókat produkáljunk. A whiskynket gyártó cég például az együttműködésünknek köszönhetően megtízszerezte az eladásait. Be kell azonban vallanom, hogy a merchandising bevételeink még így sem érik el az éves költségvetésünk tíz százalékát.
Úgy tudjuk, hogy az FTC milliós nagyságrendben gyártat italt a HELL ENERGY Magyarország Kft.-vel, ami akár több mint százmillió forintos bevétellel kecsegtethet éves szinten.
Tekknőéknek bejött az üzlet
A híres lakodalmas duó, MC Hawer és Tekknő is foglalkozik energiaital-kereskedéssel, s mint utóbbitól megtudtuk, jól megy az üzlet.
– A CD-eladásból már nem lehet megélni, viszont a saját fotónkkal ellátott energiaital nagyon jól fogy – árulta el Tekknő Miki. – Volt, hogy a napi négy koncertre tervezett mennyiséget két fellépés után kiárusítottuk. Egy doboz ital legyártatása körülbelül kétszázötven forintba kerül, és mi ötszáz forintért áruljuk. Több ezer eladott termék után már egészen csinos kis haszonra lehet szert tenni.