Ahogy az politikailag korrekt világunkban előre borítékolható volt, az állatjogi aktivisták nekiestek az adidasnak. A német sportszergyártó új vb-reklámkampányával vívta ki a haragjukat.
A nemrégiben megjelent filmben és plakáton négy futballcsillag – a német Lukas Podolski, a spanyol színekre váltó brazil Diego Costa, a holland Arjen Robben és a brazil Dani Alves – egy-egy vértől csöpögő marhaszívet tart a kezében, miközben megjegyzi: „a szívemet adom a világbajnokság ügyéért”.
A nálunk is jól ismert német Négy mancs állatvédő szervezet bebizonyította, hogy nem csupán a magyar libatömőkre és libamájra fordít különös figyelmet, képviselője szerint a a vb-reklámkampány rossz fényt vet Podolskira és az adidasra.
– Podolski azt mondja, a szívét is feláldozná az ügyért, de csak egy ártatlan állat szívéről van szó – mondta a Négy mancs szóvivője. – Éppen elég baj az, hogy a marhákat a húsukért lemészárolják, nem kellene tetézni ezt ilyen kétes hírű és véres reklámfogással csak azért, hogy a sportszergyárnak hírverést csapjanak.
– A film és a képek sem gusztustalanok – védte meg magát és a szerepét az Arsenal német játékosa. – Ez csak az elkötelezettségemet, azaz az egész német csapat elkötelezettségét érzékelteti.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.