Az adidast és Lukas Podolskit bírálja a Négy mancs állatvédő szervezet. A német válogatott futballista véres marhaszívvel a kezében fogadkozik, hogy mindenét odaadja a vb-ügyéért.
Ahogy az politikailag korrekt világunkban előre borítékolható volt, az állatjogi aktivisták nekiestek az adidasnak. A német sportszergyártó új vb-reklámkampányával vívta ki a haragjukat.
A nemrégiben megjelent filmben és plakáton négy futballcsillag – a német Lukas Podolski, a spanyol színekre váltó brazil Diego Costa, a holland Arjen Robben és a brazil Dani Alves – egy-egy vértől csöpögő marhaszívet tart a kezében, miközben megjegyzi: „a szívemet adom a világbajnokság ügyéért”.
A nálunk is jól ismert német Négy mancs állatvédő szervezet bebizonyította, hogy nem csupán a magyar libatömőkre és libamájra fordít különös figyelmet, képviselője szerint a a vb-reklámkampány rossz fényt vet Podolskira és az adidasra.
– Podolski azt mondja, a szívét is feláldozná az ügyért, de csak egy ártatlan állat szívéről van szó – mondta a Négy mancs szóvivője. – Éppen elég baj az, hogy a marhákat a húsukért lemészárolják, nem kellene tetézni ezt ilyen kétes hírű és véres reklámfogással csak azért, hogy a sportszergyárnak hírverést csapjanak.
– A film és a képek sem gusztustalanok – védte meg magát és a szerepét az Arsenal német játékosa. – Ez csak az elkötelezettségemet, azaz az egész német csapat elkötelezettségét érzékelteti.