Döbbenetes mennyiségű pénzt kaszálhat a Fradi az új stadion névértékesítésével. A három érdeklődő egyike négymilliárd forintot fizetne, hogy évekre a cég nevét vegye fel a csodálatos létesítmény.
Válogathat az ajánlatok közt az FTC. A Bors bennfentes információi szerint három vállalat is hajlandó mélyen a zsebébe nyúlni, hogy névadóvá válhasson, vagyis róla nevezzék el az új stadiont.
Emlékezhetünk rá, nem is olyan régen sokakban erőteljes nemtetszést váltott ki, hogy felvetődött: nem Albert Flórián nevét viseli a villámgyorsan felépített aréna. A korábbi csapattársakat elszomorította, hogy az üzlet felülírja az aranylabdás legenda iránti tiszteletet – bár ezt erőteljesen cáfolta a klub, mondván, utat neveztek el a csatárzseniről, és szobrot is állítanak neki –, ám azt a megszólalók is elismerték, a pénz nagy úr.
Különösen, ha óriási summáról van szó. A zöld-fehér klub tárgyalásaiba belelátó forrásunk szerint három típusú cég érdeklődik a névhasználatról. Ajánlatot tett egy telekommunikációs óriás, valamint az energia-, illetve a pénzügyi szektorból is egy-egy vállalat.
A Ferencváros érthetően a legkedvezőbb lehetőséget keresi, úgy tudjuk, az egyik négymilliárd forintot hozna a konyhára nagyjából egy évtized alatt. Az FTC hozzávetőleg évi egymilliárdból épít futballcsapatot, vagyis ha nyélbe ütik az üzletet, a költségvetés csaknem felét előteremti a névhasználat értékesítésével. Az egyesület nem kívánta kommentálni az értesüléseinket.
A Fradi-drukkerek vasárnapra tüntetést szerveztek a várható magas bérletárak miatt, ezért a klubvezetés 22 százalékkal csökkentette a hazai meccsekre érvényes tervezett árakat. Az eddigi tulajdonosok 22 300 és 49 800, az új bérletesek 27 100 és 60 700 forint közötti összeget fizethetnek az új idényre.