„Vissza a zöld-fehér tradíciókhoz!” mottóval készítette el a Nike a Ferencváros futballcsapatának új mezét, amelyet tegnap mutattak be a Népligetben. Az eseményen azt is bejelentették, hogy a klub 2024-ig, azaz tíz évre meghosszabbította a együttműködést a sportszergyártóval, mint mezszállítóval.
– Egyedi mezt készítettünk, tradicionális zöld-fehér csíkozással – mondta Bárdos Balázs, a Nike sportmarketing-menedzsere. – A technológiáját tekintve pedig megegyezik a nemzetközi élklubok szerelésével.
– Nagy céljaink vannak, és ezekhez szükségünk is van ilyen partnerekre. Épül az új stadionunk és a csapatunk is, a célunk pedig a nemzetközi mezőny – árulta el Orosz Pál, az FTC vezérigazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.