Kiss Pál Tamás az eddigi négy versenyhétvégéből kettőn ugrott be az AutoGP-sorozatba, mégis nyolcadik. Ezért sajnálja, hogy nincs 60 milliója egy állandó csapathoz.
Kiss Pál Tamás fél év kihagyás után ülhetett be egy Forma-autóba, mégis azonnal az élbolyban találta magát.
– Én sem hittem, hogy a Hungaroringen és Silverstone-ban is pontszerző leszek, sőt dobogóra állok – mondta a pilóta. – Ilyenkor bosszant csak igazán, hogy hiába mutattam meg, helyem van a mezőnyben, csak beugróként számítanak rám. De tény, hogy nincs 200-250 ezer euróm (58-72 millió forint – a szerző), amivel végig lehetne versenyezni a szezont, és még csak nem is egy topcsapatnál, mert oda legalább a duplája kellene.
A folytatásról egyelőre nem is tud semmi biztatót mondani. Pedig túlzás nélkül állítható, hogy Forma–1-es szinten vezet, hiszen a tavaly még a száguldó cirkuszban köröző Narain Karthikeyan levetett autójával tesztelés nélkül is jobb teljesítményt nyújtott.
Igaz, erre szerényen csak annyit válaszol, az indiai versenyzőn túl nagy a nyomás, mert a kisebb kategóriában mindenki győzelmet vár tőle. De amíg kiböjtöli az újabb felkérést, legalább tud az egyetemi vizsgáival foglalkozni.
– A harmadévet végzem Miskolcon műszaki menedzsment szakon – folytatja. – Szeretném jól zárni az évet, mert akkor jelentkezhetnék mesterképzésre. Éjjel-nappal tanulok, hogy behozzam a futamok miatti lemaradásomat.