Luxusautót reklámoz Sarapova

PUBLIKÁLÁS: 2013. április 23. 21:15
Jól mutat a világhírű orosz teniszező a csodás Porschéban. Három évre kötött vele szerződést az autómárka képviselője.

Meglepte a gazdasági szakembereket, hogy a Porsche Marija Sarapovát választotta reklámarcául, hiszen a híres 911-est 88 százalékban férfiak vásárolják. Ám úgy látszik, a német gyártó bízik az Amerikában élő orosz ­spor­tolóban, mert hároméves szerződést kötött vele.

– Marija a tökéletes választás – fogalmazott Matthias Müller, a Porsche ügyvezető igazgatója. – Az ő karaktere és karizmája abszolút illik a Porsche arculatához.

A Porsche olyan cégek mellé sora­kozott fel, mint a Nike, az Evian, a Tag Heuer és a Samsung, ezek a világmárkák évek óta Sarapova arcával hirdetik termékeiket, a teniszező ennek köszönhetően évi 20 millió dollárt (4 milliárd forint) keres. Nem a Porsche az első autós cég, amelyik szemet vetett Sarapovára, 2006-ban a Land Rover támogatta. 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.