Meglepte a gazdasági szakembereket, hogy a Porsche Marija Sarapovát választotta reklámarcául, hiszen a híres 911-est 88 százalékban férfiak vásárolják. Ám úgy látszik, a német gyártó bízik az Amerikában élő orosz sportolóban, mert hároméves szerződést kötött vele.
– Marija a tökéletes választás – fogalmazott Matthias Müller, a Porsche ügyvezető igazgatója. – Az ő karaktere és karizmája abszolút illik a Porsche arculatához.
A Porsche olyan cégek mellé sorakozott fel, mint a Nike, az Evian, a Tag Heuer és a Samsung, ezek a világmárkák évek óta Sarapova arcával hirdetik termékeiket, a teniszező ennek köszönhetően évi 20 millió dollárt (4 milliárd forint) keres. Nem a Porsche az első autós cég, amelyik szemet vetett Sarapovára, 2006-ban a Land Rover támogatta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.