Fátylat borított a múltra Lewis Hamilton, mert szinte úgy beszélt egykori csapattársáról, Fernando Alonsóról, mintha a legjobb barátok lennének. Pedig köztudomású, hogy utálják egymást. A brit pilóta legutóbbi győzelmének köszönhetően 37 pontra csökkentette hátrányát a spanyollal szemben. A McLaren egyre jobb, azaz csak Hamiltoné, mert Jenson Button gépe – Monzában csődöt mondott – nem tökéletes.
– A célegyenesbe fordultunk, s bár Fernando kitűnő pilóta, azért felvehetem vele a versenyt. Ráadásul a szingapúri körülményeket legalább annyira szeretem, mint a Hungaroringet. Mindkét poros pálya technikás vezetést igényel, a Marina Bayt még betonfalak is szegélyezik. Plusz a hőség és a pára – magyarázta Hamilton, aki a verseny előtt egy 168 ezer fontos, vagyis hatvanmillió forintos MP4–12C McLaren gumijaival égette a betonba a monogramját.
Alonso azonban nem a nagyközönséget, csak a Ferrari bankvezér szponzorát kápráztatta el, amint kerékpáros túrán megmutatta neki a pályát. Jenson Button nem mutogatott, ő amatőr triatlonosként rendszeresen bringázik, és a világért sem hagyta volna ki, hogy rajthoz álljon egy 92 kilométeres helyi kerékpárversenyen.
S ha már az erőnlétről esett szó: Romain Grosjean új személyi edzőt szerződtetett: Benoit Campargue, a 47 éves volt Eb-győztes dzsúdós nagyon meghajtja a pilótát. Így talán jobban összpontosít, és nem okoz olyan tömegbalesetet, mint Spában...
Heikki Kovalainen nem fárasztja magát a szingapúri hőségben, a Caterham finn pilótája az elméleti felkészülést és a szimulációs játékot részesíti előnyben. Bár egyesek szerint ez sem segít gyengécske csapatán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.