Lewis Hamilton szerint még csak most kezdődik az igazi versenyfutás a vb-sorozatban. A brit pilóta hisz benne, hogy az egyre jobb McLarennel ledolgozhatja 37 pontos hátrányát a hátralévő hét futamon.
Fátylat borított a múltra Lewis Hamilton, mert szinte úgy beszélt egykori csapattársáról, Fernando Alonsóról, mintha a legjobb barátok lennének. Pedig köztudomású, hogy utálják egymást. A brit pilóta legutóbbi győzelmének köszönhetően 37 pontra csökkentette hátrányát a spanyollal szemben. A McLaren egyre jobb, azaz csak Hamiltoné, mert Jenson Button gépe – Monzában csődöt mondott – nem tökéletes.
– A célegyenesbe fordultunk, s bár Fernando kitűnő pilóta, azért felvehetem vele a versenyt. Ráadásul a szingapúri körülményeket legalább annyira szeretem, mint a Hungaroringet. Mindkét poros pálya technikás vezetést igényel, a Marina Bayt még betonfalak is szegélyezik. Plusz a hőség és a pára – magyarázta Hamilton, aki a verseny előtt egy 168 ezer fontos, vagyis hatvanmillió forintos MP4–12C McLaren gumijaival égette a betonba a monogramját.
Alonso azonban nem a nagyközönséget, csak a Ferrari bankvezér szponzorát kápráztatta el, amint kerékpáros túrán megmutatta neki a pályát. Jenson Button nem mutogatott, ő amatőr triatlonosként rendszeresen bringázik, és a világért sem hagyta volna ki, hogy rajthoz álljon egy 92 kilométeres helyi kerékpárversenyen.
S ha már az erőnlétről esett szó: Romain Grosjean új személyi edzőt szerződtetett: Benoit Campargue, a 47 éves volt Eb-győztes dzsúdós nagyon meghajtja a pilótát. Így talán jobban összpontosít, és nem okoz olyan tömegbalesetet, mint Spában...
Heikki Kovalainen nem fárasztja magát a szingapúri hőségben, a Caterham finn pilótája az elméleti felkészülést és a szimulációs játékot részesíti előnyben. Bár egyesek szerint ez sem segít gyengécske csapatán.