Valóra vált álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek

HELL ENERGY
PUBLIKÁLÁS: 2025. július 16. 09:15
A különleges esemény festői helyszínen, a Maggiore-tó partján került megrendezésre.

Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai számára: kilenc országból érkeztek szerencsés nyertesek, hogy részt vegyenek egy exkluzív olaszországi élményen, amelynek fénypontja a híres olasz színésszel és énekessel, Michele Morrone-val közösen eltöltött gálavacsora volt.

Forrás: HELL

A különleges esemény festői helyszínen, a Maggiore-tó partján került megrendezésre. A program részeként a vendégek felfedezték a lenyűgöző Isola Bella szigetét, amely Olaszország egyik legromantikusabb és legikonikusabb látványossága. A kirándulást követően elegáns környezetben zajlott le az este legjobban várt pillanata: a vacsora, ahol a vendégek személyesen találkozhattak a HELL kampány arcával, Michele Morrone-val. Az olasz sztár szívélyes gondolattal köszöntötte a nemzetközi vendégsereget, köszönetet mondva a meleg fogadtatásért és azért, hogy részese lehet egy ilyen különleges közösség élményének a HELL márka oldalán. A hangulatot egy élőzenét játszó, fantasztikus zenekar tette még felejthetetlenebbé, amely elegánsan vegyítette az olasz életérzés hangulatait modern stíluselemekkel.

Az este végére egy valóban bensőséges és különleges atmoszféra alakult ki, a vendégek nemcsak közös vacsorán vettek részt a sztárral, hanem lehetőségük nyílt közös fotót is készíteni vele, így az élmény nemcsak emlék maradt, hanem kézzel fogható emléktárgy is.

Forrás: HELL

„Amikor megálmodtuk ezt a nyereményjátékot, nem csupán tárgyi ajándékokat szerettünk volna adni, hanem valódi, inspiráló pillanatokat. Egy olyan különleges estét, amelyről a résztvevők évekkel később is örömmel mesélnek majd. Ez az esemény tökéletesen kifejezi, milyen fontosak számunkra a fogyasztóink. Szerettünk volna minden nyertesnek olyan prémium márkaélményt nyújtani, amely stílust, megbecsülést és valódi kapcsolatot jelent” – nyilatkozta Popovics Adrienn, a HELL ENERGY marketingigazgatója.

A HELL nyereményjátéka minden eddiginél nagyobb szabású volt: kilenc ország több millió vásárlója vett részt benne. Bár a fődíj, egy vadonatúj Mercedes-AMG A35 önmagában is lenyűgöző, a Michele Morrone-val közösen eltöltött este kétségtelenül a kampány egyik legemlékezetesebb mozzanata lett. 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.