1. Linképítés nélkül láthatatlan a cég az interneten
A keresőmarketing stratégia kidolgozása során a keresőmarketing ügynökségek nagy hangsúlyt fektetnek a linképítésre, hiszen e nélkül nem látják az emberek az interneten a vállalat webáruházát, weboldalát vagy blogját.
A linképítés során a szakemberek az előre kiválasztott weboldalakra, hírportálokra vagy szakmai magazinokba különféle szponzorált tartalmakat tesznek, s ezekbe teszik bele a vállalatra visszamutató linkeket, hogy több ügyfél tudjon megismerkedni a céggel és szolgáltatásaival.
2. Linképítéssel több vásárlóhoz lehet jutni
A különféle sokak által látogatott portálok, magazinok és blogok cikkei között elhelyezett szponzorált tartalmakat elolvassák az emberek, így megismerkednek a cég nevével és termékeivel, szolgáltatásaival.
Minél nagyobb közönségű portálra kerül ki egy link, annál több vásárlót tud vele szerezni a cég, illetve annál ismertebb lesz az emberek között a márka vagy a cég neve. Magyarul minél több minőségi tartalomban elhelyezett linket kér a cég, annál nagyobb a valószínűsége, hogy az emberek ellátogatnak a webáruházába, hogy megnézzék a kecsegtető aktuális ajánlatokat. A linképítés emiatt az egyik legfontosabb népszerűsítési eszköz jelenleg az interneten.
3. A linképítés akár automatikus is lehet
A linképítés során elhelyezett linkek történhetnek direkt módon és UGC (User Generated Content - Felhasználó által generált tartalom) formában is.
A direkt mód azt jelenti, hogy a SEM ügynökök a szövegírótól megrendelnek néhány szöveget, amibe aztán beleteszik adott kulcsszavak alá a vállalat linkjeit.
UGC módszerrel úgy lehet linkeket szerezni, ha olyan értékes tartalmat sikerül a szövegírónak írnia, amely megosztásra készteti az embereket. A megosztások történhetnek szinte bárhol: közösségi média oldalakon, chat applikációkban, hírportálokon illetve például fórumokban is.
Emiatt a linképítés során nem az elhelyezett linkek számát érdemes nézni, hanem azt, hogy milyen minőségű szöveg kerül a link köré, amelyet később megoszthatnak az emberek, mint értékes tartalmat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.