Nekünk az autó bizalmi kérdés! (x)

Nekünk az autó bizalmi kérdés! (x)

autó
PUBLIKÁLÁS: 2019. szeptember 16. 02:00
Mitsubishi haszongépjármű értékesítési pontból egy 18 márkát forgalmazó, és 21 márkaszervizt üzemeltető autós nagyhatalommá nőtte ki magát az óbudai <a href="https://dunaauto.hu/" target="_blank">Duna Autó Zrt.</a> Mindehhez 30 év kellett, amit az olykor adódó nehézségek ellenére is a folyamatos fejlődés jellemzett. De a jövőre nézve is új márkák, komoly beruházások vannak tervben. Emellett a vállalat elindította <a href="https://dunaauto.hu/nekunk-az-auto-bizalmi-kerdes" target="_blank">bizalomkampányát</a> is, amelyhez többek között Liptai Claudia is csatlakozott.
Bors

1989. szeptember 18-án jegyezték be az ország legszélesebb márkakínálatát egy helyen értékesítő autókereskedés, a Duna Autó jogelődjét. A telephelyen korábban egy Volán-nagyvállalat működött, amit felszámoltak. „Az együttműködés reményében felvettük a kapcsolatot nyugati autógyártókkal. Elsőként a Mitsubishi kisteherautók értékesítési és szervizelési jogát kaptuk meg, majd a Volvo teherautók márkaszervizét” – emlékszik vissza Ormos István, alapító vezérigazgató.

A bővülés a Nissannal kezdődött, majd bekerült a portfólióba a Seat, Skoda és Subaru is. Ma pedig már 18 márkakereskedést és 21 márkaszervizt működtetnek. Méltán nevezhetik tehát magukat Autóvárosnak. Az értékesítés és szerviz mellett komplex szolgáltatáscsomagot is nyújtanak, a tartós bérleti konstrukciótól, az autóbérlésen és –mentésen át a karambolos javításig.

A fejlődés még mindig tart. A cég Budakalászon megvett egy 70.000 négyzetméteres területet, ahová a teljes logisztikát kiszervezték, az óbudai telephelyen csak az értékesítés és a szerviz maradt. Szeptemberben pedig megnyitotta kapuit a Haszongépjármű Centrum, ahol professzionális szaktanácsadással 8 márka modelljeit találhatja meg a célközönség. Ezzel egy új márka, a Giotti Victoria mini-teherautó is bekerült az Autóváros portfóliójába. De további két márka bevezetésén is dolgozik a vállalat.

A Duna Autó sikersztorija nem valósulhatott volna meg ügyfeleik bizalma nélkül. Az autó ugyanis bizalmi kérdés. Erre hívja fel a figyelmet a 30 éves vállalat, s a „Nekünk az autó bizalmi kérdés” kampányukhoz olyan hírességek is csatlakoztak, mint Liptai Claudia, Németh Kristóf, Nagy Feró, Stohl Luca vagy Szabó Kimmel Tamás. Ritkán tudatosítjuk, de amikor autóba ülünk, a testi épségünket, az életünket bízzuk rá. Ezért nem mindegy, mit választunk, melyik felel meg legjobban a biztonsági elvárásainknak. És az sem elhanyagolható tényező, hogy a karbantartását kire bízzuk. Kiváló szakemberek, szakképzett alkalmazottak dolgoznak azon, hogy az ügyfelek a legjobb szolgáltatásban részesüljenek.

„Ügyfélkörünk folyamatosan bővül, és az újak mellett vannak olyan partnereink és kollégáink is, akik a kezdetek óta velünk vannak. Számunkra a lojalitás a legfőbb érték, így a jövőben is a vevőközpontúság szerepel majd stratégiánk fókuszában” – összegezte Markó Zoltán. A kereskedelmi és marketingigazgató hozzátette:Születésnapunk a legjobb alkalom arra, hogy megajándékozzuk a lojalitást, ezért több akcióval, garantált ajándékkal, nyereménysorsolással készültünk idénre. Emellett a szeptember 16-21. közötti nyílt hetünkön kihagyhatatlan kedvezményekkel várjuk az autóvásárlókat, érdekes gyerekprogramokkal és meglepetésekkel a családokat! A jövőben pedig ugyancsak készséggel állunk ügyfeleink rendelkezésére. Mert nekünk az autó bizalmi kérdés!”

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.