A magyarok a recesszió ellenére már annyit utaznak külföldre, mint a pandémia előtt. Viszont megválogatják hová mennek, általánosságban a jó ár-érték arányú, all inclusive ellátású és komplex utazási csomagokat keresik – tudtuk meg az ITAKA Hungary sajtóközleményéből.
A magyarok kedvenc desztinációja továbbra is Törökország, de Görögország, Olaszország és Spanyolország is népszerű maradt.
Újdonság, hogy Albánia lett az egyik legvonzóbb új úti cél. Viszont a klasszikus egzotikus desztinációk, mint a Maldív-szigetek, vagy Zanzibár is egyre keresettebbek.
„Jó év elé nézünk. Természetesen a végeredményt nagyban befolyásolják a gazdasági körülmények, valamint a geopolitikai helyzet is, hiszen ahogy mondani szokták: a turizmus a béke iparága" – nyilatkozta Kreiter Gábor, az ITAKA Hungary ügyvezető igazgatója.
„A családosok a gyerekbarát hoteleket, míg a fiatalabb közönség és az egyedülálló párok a jó elhelyezkedésű szállodákat preferálják. Az is megfigyelhető, hogy általában a komplex, tehát szállást, transzfert, magyar idegenvezetőt és kirándulásokat tartalmazó csomagokat kedvelik" – mutatott rá az ügyvezető igazgató.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.