Még mindig kerülnek elő emberek, akik nem tudtak a járványról

Grand Canyon
PUBLIKÁLÁS: 2020. március 21. 13:38

Nemrégiben számoltunk be arról, hogy a valóságshow-k szereplői több helyen nem értesültek a járványhelyzetről. Nemcsak ők töltötték azonban boldog tudatlanságban az elmúlt heteket, hanem az az amerikai raftingcsapat is, mely február 19-én indult el túrázni a Grand Canyonba. Amikor útra keltek, még csak Vuhant zárták le. Kikapcsolták a telefonjukat, és 25 napon keresztül nem jutottak el hozzájuk a külvilág hírei, így nem tudtak arról sem, hogy a vírus terjedése időközben világjárvánnyá vált - számol be a hírről az insider.com.

Forrás: Grand Canyon National Park/commons.wikimedia.org

Miután befejezték az utazást, a raftingcég egyik alkalmazottja tájékoztatta őket a világ állapotáról az arizonai Flagstaffban: arról, hogy Olaszországot lezárták, az áruházak polcai üresek, a sporteseményeket felfüggesztették, a tőzsde zuhanásban van, és az embereknek azt tanácsolják, maradjanak otthon. Miután a társaság tagjai bekapcsolták a telefonjukat, és elkezdték felvenni a hírek fonalát, az első reakciójuk a zavar volt. Többek között olyan kérdések merültek fel, hogy miért pont WC-papírt halmoznak fel az emberek.

Mint Mason Thomas, az egyik résztvevő elmondta, a Colorado-folyón, a civilizációtól elzárva töltött idő felkészítette őket az elszigetelt életformára, melyet nem lesz nehéz hazaérve is folytatniuk. A csapat egy másik tagja, Zach Edler úgy nyilatkozott, hogy nem bánta meg az utazást, és azt, hogy boldog tudatlanságban voltak az elmúlt időszakban.

Mint hozzátette, élvezték az élet szépségét, és utólag visszanézve értékes, lopott napok voltak a legutóbbiak, melyek későbbre tolták a szörnyű valósággal való szembenézést.

Thomas azt mondta, hogy visszatérése óta megpróbál a lehető legjobban képben lenni, újra kapcsolatba lép a barátaival, és olvassa a híreket.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.