A Skift cikkének szerzője szerint eleve benne volt a pakliban, hogy sokszor lesz itt baleset, mert a vonal Florida legsűrűbben lakott területén halad végig. Azt is hozzá kell tenni, hogy a jellegzetes, sárga vonatok több mint 120 km/órás sebességgel suhannak végig a vidéken, így talán nem is akkora csoda, hogy az első halálos baleset már a tesztüzem ideje alatt megtörtént.
Ez bő két évvel ezelőtt volt, de azóta még 40 ember vesztette életét gázolás miatt. Ez a statisztika nyelvére lefordítva 27 ezer megtett kilométerenként egy halálesetet jelen, ami nagyon pocsék mutató, az Egyesült Államokban pedig egyértelműen a legrosszabb eredmény.
Bár nagyon sokan haltak meg úgy, hogy egy ilyen Brightline szerelvény ütötte el őket, az áldozatok többsége öngyilkos volt, egy részük pedig vasúti átkelőben lépett a vonat elé. Hivatalosan egyetlen balesetnek sem volt a Brightline személyzete, vagy esetleg az általa használt eszközök az okozója.
Ennek ellenére a társaság azon van, hogy elejét vegyék a további baleseteknek, ezért többek között öngyilkossági kísérleteket megelőző csoportokkal dolgoznak együtt, és drónokkal, illetve az átkelőket ellenőrző emberekkel próbálják védeni az embereket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.