Francia parfümériával állt össze a Trafalgar utazási iroda, hogy az utazóknak megfelelő parfümillatot rakjanak össze – írja a dél-afrikai IOL. A Fragonard Perfumeryvel régre nyúlik vissza az együttműködés, amit most új szintre emeltek a La Belle Vie (Szép Élet) nevű parfümmel.
A magyarázat persze erősen marketingszagú és értelmetlen. Teresa Richardson, a partneriroda dél-afrikai Travel Corporation ügyvezető igazgatója azt mondta, szerették volna, ha az ember összeköttetésben marad a Trafalgar által szervezett utazásával azt követően is, hogy az út véget ért. Szóval a cél az illattal az emlékek felidézése. Így érvelt:
Ha az ember utazik, mind az öt érzékét használja, de a leginkább a szaglás tűnik ki ezek közül. Azonnal visszavisz minket időben bizonyos pillanatokba, összeköt minket helyekkel és újra felizzítja a különleges emlékeket. A Trafalgar ezt a mély kapcsolatot akarja ünnepelni ezzel.
Az illat alapja a Fragonard szerint egy virág, amit korábban szerelmi bájitalok alapjaként is használtak. A parfümöt a Trafalgar által szervezett franciaországi utakon lehet egyébként megszerezni. A párizsi út során a Fragonard központjába is el lehet menni, ahol mesélnek a cég történetéről, valamint saját La Belle Vie parfümünket is összemixelhetjük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.