A díjat online szavazás alapján ítélte oda a nagyközönség a dublini Guinness Storehouse-nak, írta a dailymail.co.uk. A Guinness sör történetét és készítésének fázisait bemutató múzeum olyan nevezetességeket utasított maga mögé, mint az Akropolisz, a Buckingham Palota, a Colosseum vagy az Eiffel-torony.
Shaun Quinn, a Fáilte Ireland turisztikai szervezet elnöke gratulált Paul Carty-nak, a múzeum ügyvezetőjének. Véleménye szerint a siker receptje az, hogy a múzeum éppen azt nyújtja, amit a látogatók igazán akarnak - autentikus és emlékezetes élményeket.
A 2006-ban megnyílt Guinness Storehouse eddig 13 millió látogatót fogadott. A vendégek 92 százaléka nem Írországból érkezik, a 2014-es adatok szerint a legtöbb turista amerikai, brit, francia, német és olasz.
A múzeum látogatói figyelemmel kísérhetik a sör előállításának menetét, megismerhetik a hozzávalókat, és betekintést nyerhetnek a sörfőzés folyamatába is. A túra csúcspontja a sörkóstoló, amit a belépő is tartalmaz, és a panorámás bár is nagyon népszerű.
Tippek Írországhoz
Az írek imádják a furcsa fesztiválokat, és misztikus kastélyokból, zord sziklákból sincs náluk hiány. Ha szeretné jobban megismerni a vidéki Írországot, kattintson útmutatónkért. Ön Trónok Harca rajongó? Ezzel a tematikus térképpel végigjárhatja a sorozat összes régióbeli forgatási helyszínét. Ha pedig szívesen mélyülne el jobban az italmúzeumok világában, itt talál tippeket!A Guinness sörből évente 850 millió litert adnak el, és 60 országban főzik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.