
Mallorca napfényes szigete, tengerparti bulik és nonstop twittelés a hotelben. Valami ilyesmire vágynak a mai fiatalok a hotel megálmodói szerint, akik a szálloda egyik medencéjébe hullámgenerátort álmodtak a szörfözés szerelmeseinek, 2640 négyzetméteres teraszt a napimádóknak, természetesen balinéz ágyakkal, és twitter designt a lakosztályokba.
A virtuális világra jellemző elemekkel operáló hotelnek így lesz világoskék-fehér recepciós pultja, kék madarakkal díszített fala, világoskék koktélokat felsorakoztató itallapja és hashtag formában gazdag étlapja. A fürdőszoba tükrére applikált bajusz mögé pedig bárki beállhat, hogy aztán a legideálisabb fotót készítse, és ossza meg magáról kedvenc közösségi portálán.
Nemrég írtunk itt a Travelón is arról, hogy az internet hiánya mennyire stresszeli az utazókat, és hogy a legidegesítőbb dolog, ha az otthontól távol nem tudnak kapcsolatba lépni a barátokkal, családdal. Persze nemcsak a net, de a közösségi oldalak is erős addikciót képesek kialakítani.
Ha pedig ezt vesszük alapul, tulajdonképpen egyáltalán nem véletlen, hogy a lassan egy éve megnyílt Sol Wave House hotel szándékosan a fiatalok állandó online jelenlétéhez igazította szolgáltatásait, így a hotelben gyakorlatilag minden a madaras közösségi oldalról szól.
A partihotelnek van saját mobilalkalmazása, amelybe a vendégek a Twitter profiljukkal tudnak belépni, és amely csak a hotel belső wifi hálózatán működik- írja a Skift.com. A Twitter platformra épülő saját közösségi oldalukon minden vendég megnézheti a többiek profilját, ismerkedhetnek, üzeneteket vagy képeket küldhetnek egymásnak, és persze a szobapincér szolgáltatást is a megfelelő hashtagek használatával lehet igénybevenni. Na, de beszéljenek magukért a képek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.