A tájékoztatás szerint az e-mailben elhelyeztek egy "Újrapróbálkozás a fizetéssel" elnevezésű gombot, ösztönözve, hogy a fizetést a gombra kattintva megjelenő felületen ismételjék meg.
Kérik, hogy a gombra senki ne kattintson, illetve ne adja meg se bejelentkezési, sem bankkártyaadatait.
Kiemelik: a Díjnet által kiküldött sikeres és sikertelen fizetésről szóló tájékoztató levelek nem tartalmaznak semmilyen gombot, abból a fizetés nem kezdeményezhető újra. A fizetési tranzakció sikerességéről a leveleket minden esetben az [email protected] e-mail címről küldik. Leveleikben aláírásként miden esetben szerepel a Díjnet Zrt.
Gyanakodjanak akkor is, ha például az e-mail szövegében hiányoznak az ékezetek vagy magyartalan kifejezéseket látnak! Ne kattintsanak a linkre! Aki a hamis felületen megadta bankkártya adatait, az a saját érdekében haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a számlavezető bankjával! - írták.
Arról is tájékoztattak, hogy az ügyfelektől semmilyen esetben sem kérnek bankkártyaadatokat, még a fizetés során sem, tekintettel arra, hogy a Díjnet bankkártyaadatokat nem tárol. A számlafizetés során a bankkártyaadatokat minden esetben a fizetési szolgáltató, a SimplePay felületén szükséges megadni - írták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.