Az irodai dolgozóknak a legtöbb esetben az idő a legnagyobb ellenségük, sokan nem is tudják, hol szivárognak el a munkával töltött hasznos percek a nap folyamán.
A Smart Project egy olyan vállalatirányítási rendszer, amely egyedi igények szerint gyorsítja fel az összes munkafolyamatot úgy, hogy az adminisztratív teendőkre fordított idő ezzel fordítottan arányosan csökken. Óvári Zoltán, az új magyar alkalmazás ötletgazdája arról beszélt, hogy fejlesztésük a beosztottaknak, a menedzsereknek és a cégvezetőknek is jelentős segítséget nyújt, hiszen a projekt folyamatait valós időben lehet követni, így az sem fordulhat elő, hogy a költségvetési határértéket túllépjük.
Óvári Zoltán, a Smart Project ügyvezetője arról beszélt, hogy 2016-ban egy megrendelt projekttámogatói rendszer adta az alapötletet az alkalmazáshoz. Bár korábban nem voltak olyan irányú törekvései, hogy bármilyen szoftvert termékesítsen, itt ért meg benne a gondolat, hogy ne hagyjon félbe egy ilyen folyamatot. Mint mondta: fejvadász múltjának köszönhetően sikerült egy ütőképes csapatot összehoznia, akik mellett több pozíciót is számítógép tölt be, az automatizálás jegyében.
Testreszabható alkalmazás
Az applikációban a projektmenedzsment három fő pillérére összpontosítottak: az ütemtervre, az erőforrások kiegyensúlyozására és a magnak számító költségtervre.
„A vállalatok nem feltétlenül dobozos szoftvereket vásárolnak már a piacról. Mi nagy rugalmassággal kezeljük a felhasználói igényeket, ezekhez igazítjuk a szoftver működését. Ügyfeleink olyan automatizmusokat tudnak beállítani, amelyek eltérnek más cégekétől, tehát teljes mértékben testreszabható az alkalmazás”– magyarázta az ügyvezető.
Már elérhető a demóverzió
Hangsúlyozta: a projektek kivitelezésében egyáltalán nem mindegy, mikor vesszük észre, hogy a költségvetés a határértéknél tart, adott esetben túllépte azt. Mivel a szoftver folyamatosan szolgáltatja az információkat, pillanatnyi képet kaphatunk a projekt állásáról, így megelőzhető, hogy kellemetlen meglepetés érjen bennünket.
A Smart Project ugyanakkor nem kizárólag a menedzsereknek, a vezetőknek segít, hanem a teljes csapatnak. A rendszerben feladatokat lehet létrehozni, így a munkavállalók biztosan nem felejtik el a rájuk bízott teendőket, és az időbeosztásukat is átláthatóvá teszi, ennek következtében pedig a hatékonyságot növeli.
Az alkalmazást most ingyenesen ki lehet próbálni, a demóverzió a honlapon regisztrációval érhető el. A 14 nap lejártát követően felveszik az ügyfelekkel a kapcsolatot, hogy az esetlegesen felmerülő kérdésekre válaszoljanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.