Rengetegen fotózzák le a tévéjüket és töltik fel az apróhirdetési portálra úgy, hogy közben adás megy a képernyőn. Mit néz otthon a magyar? Gondoltak egy nagyot a portálnál, rákerestek a tévé kategóriára és sorba vették a lefényképezett tévéket.
Csipketerítővel letakart öreg masina, vagy hipermodern plazma, azonban az apróhirdetési oldal munkatársai nem a készülékekre figyeltek, hanem arra, hogy milyen műsor ment éppen a fotózás pillanatában!
A felhasználók 27%-ának képernyőjén a két nagy kereskedelmi adó egyikének műsora futott, 18% pedig a közszolgálati csatornákat követte figyelemmel. Hihetetlenül népszerűek a rajzfilmeket kínáló csatornák: a „nagy” országos adók után a hatodik helyen az egyik legnépszerűbb mese csatorna áll a maga 5%-ával, de a többi, kizárólag rajzfilmeket kínáló kábeltévé is remekül teljesített.
A mulatós zene a virágkorát éli Magyarországon, ezt jól bizonyítja, hogy a két legnépszerűbb mulatós zenét játszó adó a legtöbb sport és közéleti csatornát leverve együtt 5%-ot szerzett.
A Házibuli Attilával többször is visszaköszönt a képernyőkről! Arra, hogy tévéeladási akció közben hányan fogyasztottak felnőtt tartalmakat, nem tért ki a vizsgálat, hiszen az ilyen jellegű képek nem kerülhetnek fel az e-kereskedelmi portálra.
A webáruház oldalára naponta több száz eladásra szánt televízió kerül, a többség fekete képernyővel hirdeti meg a készülékét, sokan azonban műsor közben fényképeznek, bizonyítván, hogy a tévé működik és még a képe is kiváló!
Így fordulhat elő, hogy többen Kovács László ex-külügyminiszter, Geszti Pétert vagy napi sorozatok egyik főszereplőjének arcával próbálják meg eladni a gépüket.
A nem reprezentatív statisztikákból érdekes kép rajzolódik a magyarok tévénézési szokásairól is. Messze a filmek a legnépszerűbbek (26%), majd a rajzfilmek következnek (17%), a harmadik helyen pedig a közélet áll (13%). A felhasználók tizedét annyira érdekelhette az adás, hogy a reklámot használta ki a fotózásra.
Azt azonban, hogy a nézők mennyire élvezték a műsort, ha közben a tévéjük eladásán járt az eszük, utólag már nem lehet megmondani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.