Interaktív C generáció

technika
PUBLIKÁLÁS: 2012. február 27. 15:03
A felvételre alkalmas videómagnó térhódítása és az internet kereskedelmi felületként történő megjelenése között született fogyasztók alkotják a C generációt, amely betűjelzőjét a kapcsolódás kifejezés angol megfelelője után kapta. A Nielsen digitális fogyasztási szokásokat vizsgáló tanulmánya szerint a 18 és 34 év közötti fiatalok minden más korosztálynál több közösségi kapcsolódásra alkalmas eszközt használnak. A legutolsó népszámlálás szerint az Egyesült Államok lakosságának 23 százalékát adó C generáció a legaktívabb fogyasztó bázist jelentheti a marketing szakértők számára. Körükben 27 százalék néz online videót, 27 százalék rendszeres felhasználója az online közösségi oldalaknak, 33 százalékuk rendelkezik táblagéppel és 39 százalék okostelefonnal. A digitális kapcsolatépítésre alkalmas eszközök jelentős arányú birtoklása a piackutató szerint igen egyedi fogyasztói jellemzőkkel ruházza fel a korcsoport tagjait.

C generációnak nevezi a Nielsen piackutató azt a korcsoportot, akik minden más korcsoport tagjainál több kapcsolódásra alkalmas készüléket, táblagépet, okostelefont használnak.

okostelefonok A felvételre alkalmas videómagnó térhódítása és az internet kereskedelmi felületként történő megjelenése között született fogyasztók alkotják a C generációt, amely betűjelzőjét a kapcsolódás kifejezés angol megfelelője után kapta.
A Nielsen digitális fogyasztási szokásokat vizsgáló tanulmánya szerint a 18 és 34 év közötti fiatalok minden más korosztálynál több közösségi kapcsolódásra alkalmas eszközt használnak.
A legutolsó népszámlálás szerint az Egyesült Államok lakosságának 23 százalékát adó C generáció a legaktívabb fogyasztó bázist jelentheti a marketing szakértők számára. Körükben 27 százalék néz online videót, 27 százalék rendszeres felhasználója az online közösségi oldalaknak, 33 százalékuk rendelkezik táblagéppel és 39 százalék okostelefonnal.
A digitális kapcsolatépítésre alkalmas eszközök jelentős arányú birtoklása a piackutató szerint igen egyedi fogyasztói jellemzőkkel ruházza fel a korcsoport tagjait.

Velük szemben ugyanis a 35-49 év közöttiek 30, az 50 és 64 év közöttiek alig 20 százaléka használ internetezésre alkalmas mobilt, táblagéppel pedig az előbbiek 29, utóbbiaknak csak 21 százaléka rendelkezik.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.