Az Easons könyvkereskedő hálózat olvasást népszerűsítő kampányához készült felmérés szerint az ír szülők húsz százaléka egyáltalán nem olvas gyermekének. A felmérés szerint a nem olvasók harmada időhiányra hivatkozva nem vesz elő könyveket a gyermeknek.
Az ír szülők fele panaszkodik arra, bűntudata van, hogy nem szán elég időt arra, hogy gyermekeinek olvasson.
A lekérdezés rámutat: a válaszadók 80 százalékát gyermekként bíztatták a szülei az olvasásra, és a megkérdezettek 69 százalékának olvastak szülei.
Gyermekpszichológusok szerint a közös olvasás fontos kapocs a szülő-gyermek viszonyban, ráadásul nagyban meghatározhatja, a gyermek megszereti-e a könyveket, és maga is olvasó felnőtt lesz-e.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.