Az utóbbi évtizedekbendrámai változások álltak be a képernyőn vetített műsorok terén, így a fő érték a hírnév lett.
A Los Angeles-i Kalifornia Egyetem pszichológusai arra hívták fel a figyelmet, hogy az utóbbi évtizedekbendrámai változások álltak be a képernyőn vetített műsorok terén, így mára a 9-11 évesek körében legnépszerűbb műsorok által közvetített fő érték a hírnév, a híressé válás lett.
Míg 1987-ben, de még 1997-ben is csupán az értéklista tizenötödik helyén állt a népszerűség, addig 2015-ben már az első helyen. A Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberspace című folyóiratban megjelent tanulmány során a szakemberek alegnépszerűbb televíziós műsorok szereplőinek legfőbb ismérveit vették számba, és ez alapján vonták le következtetéseiket.
„Megdöbbentő, mekkora változás történt e téren, főleg az utóbbi éveksorán” - fejtette ki véleményét Yalda T. Uhls, az egyetem PhD hallgatója, a tanulmány egyik szerzője. „Sejtettem, hogy fontos dolog a hírnév, de azt nem, hogy ennyire. Ha igaz, hogy a televízió a társadalmi kultúra leképezése a képernyőn, akkor Amerika kultúrája nagyon megváltozott az utóbbi időben.”
„A hírnév népszerűsödése a képernyőn lehet az egyik befolyásoló tényező, ami miatt a társadalomban érezhetően nő a nárcizmus jelensége” - számolt be róla Patricia M. Greenfield, az egyetem pszichológia professzora, aki szintén részt vett a tanulmány elkészítésében. „A legnagyobb változások 1997 és 2010 közt jelentkeztek, ekkoriban tört be a köztudatba a YouTube, a Facebook és a Twitter, amelyek mind csak erősítették a nárcizmust, főleg a diákok körében” - tette hozzá Uhls.
A mai tizenéveseket az érdekli, hány barátjuk van a közösségi oldalakon, és hányan nézik meg a felrakott képeiket. Hiába közvetítenek más értéket a szülők, a kortárscsoportok és a média hatása erősebb. A tinik legnagyobb vágya pedig, hogy népszerűek és gazdagok legyenek, akárcsak azok a példaképeik, akikkel nap, mint nap a képernyőkön találkoznak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.