Eladták a TV2-t egy kormányközeli befektetőnek

Új tulajdonoshoz került a TV2. Az adásvétel még nem publikus, de úgy tudjuk, az üzlet már megköttetett, és az ország második legnagyobb tévécsatornája állítólag egy kormánypárthoz közeli befektetőé lett.
Új tulajdonoshoz került a TV2. Az adásvétel még nem publikus, de úgy tudjuk, az üzlet már megköttetett, és az ország második legnagyobb tévécsatornája állítólag egy kormánypárthoz közeli befektetőé lett.

Felbolydult méhkashoz hasonlított a múlt héten a TV2 épülete, ahol már nem az volt a fő téma, hogy Szinetár Dóra milyen jól alakította Nagy Ferót a Sztárban sztár műsorában. Az ott dolgozókat ennél sokkal inkább az tartotta izgalomban, hogy állítólag elkelt a TV2. A folyosói beszélgetéseken, a büfében vagy a baráti csevejek során hol tréfásan, hol véresen komolyan került elő ez a téma.

A vásárlást már mindenki kész tényként emlegeti és azt találgatja, milyen hatással lesz ez a csatorna működésére, s ter­mészetesen a saját helyzetére. A hírek szerint egy kormányzó párthoz közel álló befektetőcsoport áll a tranzakció mögött. Korábban is elterjedtek olyan hírek, hogy a Fidesz érdekeltséget szerez a kereskedelmi televíziózásban, ám ezek a hangok az utóbbi időben elhalkultak.

Nem tudni, mi történhetett a háttérben, de az biztos, hogy a Róna utcai épületben másról sem hallani, mint hogy az üzlet megköttetett. A Bors tegnap Simon Zsolt vezérigazgatótól érdeklődött a tulajdonosváltásról, a TV2 azonban nem kívánta kommentálni értesüléseinket.