Mindent vitt a TV2 Napló visszatérő adása.
Hatalmas sikerrel startolt el a Napló megújult évada, Pachmann Péter műsorvezetésével. A TV2 ikonikus riportmagazinja a 18-59 évesek, valamint a teljes lakosság (4+ évesek) körében is idősávja legnézettebb műsora lett, ezzel az ATV-t és az RTL-t is maga mögé utasította, ahol a Napló sugárzási ideje alatt részben a Heti Napló Sváby Andrással című műsor, valamint a Házon kívül volt adásban.
Mind a 18-59 évesek, mind a teljes lakosság (4+ évesek) körében idősávja legnézettebb műsora volt a Napló május 4-i adása a TV2-n. A fő kereskedelmi korcsoportban (18-59 évesek) az első rész 14,4%-os átlag közönségaránnyal nyitott, a teljes lakosság körében 15,9%-kal. Az RTL a Napló idősávjában 12,4% és 12,3%-os átlagot hozott, ahol részben a Házon kívül volt adásban. A Napló egy percre jutó átlag nézőszáma (AMR) 596 ezer fő volt a teljes lakosság körében.
Az ATV a Napló idősávjában (18:44-20:02), ahol részben a Heti Napló Sváby Andrással című műsor volt adásban, 1,6% (18-59) és 3,5% (4+) átlag Share-t ért el.
Nagy öröm és pozitív visszaigazolás számunkra, hogy az infotainment műsorok eddigi népszerűsége után a megújult Napló is elképesztő sikerrel indított. A hírszerkesztőséggel folyamatosan azon dolgozunk, hogy hétről hétre exkluzív riportokat és kivételes interjúkat hozzunk el a nézőknek az ország ikonikus riportmagazinjában. Büszke vagyok a csapatomra, és bízom benne, hogy az elkövetkezendő időszakban még ennél is több embert sikerül majd a képernyők elé ültetnünk
- vélekedett a TV2 Csoport Hírigazgatója, Szalai Vivien.