Katalin hercegné ismét bebizonyította, hogy nemcsak a királyi család egyik legnépszerűbb tagja, hanem elkötelezett társadalmi szereplő is. Katalin hercegné a korai gyermekkor fontosságát hangsúlyozó kampánya keretében brit óriáscégeket állított egy közös ügy mellé: a szülők és kisgyermekek támogatását.
Katalin hercegné újabb jelentős lépést tett a korai gyermekkor támogatása érdekében. A Royal Foundation Business Taskforce for Early Childhood nevű kezdeményezése révén sikerült számos nagy brit vállalatot, köztük az IKEA-t, a LEGO-t, a NatWest bankot, az Iceland szupermarketláncot és a Co-Op-ot bevonni a szülők és gyermekek támogatására irányuló programokba.
Kate Middleton nemrégiben újra megjelent a nyilvánosság előtt, és várhatóan részt vesz a közelgő királyi eseményeken Vilmos herceg oldalán.
A Taskforce 2023 márciusában indult, és célja, hogy a korai gyermekévek fontosságára irányítsa a figyelmet, hangsúlyozva annak hosszú távú társadalmi és gazdasági előnyeit, beleértve a munkaerőpiaci stabilitást és a mentális egészséget, írja a People.
A részt vevő vállalatok különféle intézkedéseket vezettek be: oktatójátékokat adományoznak, együttműködnek baba-bankokkal, bővítik a gyermekgondozási támogatásokat, képzéseket nyújtanak a családokat támogató munkatársaknak, és elősegítik a gyermekek érzelmi fejlődését. Annak ellenére, hogy Katalin hercegné 2024-ben rákkezelésen esett át, aktívan részt vett a kampányban.